عکس های دستگیری شهناز جیب بر در تهران

دستگیری شهناز جیب بر در تهران

عکس های دستگیری شهناز جیب بر در تهران

در ساعت 12:30 مورخه 27 مهر 94 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق به کلانتری 105 سنایی اعلام شد.

با حضور مأموران در ایستگاه اتوبوس تقاطع ولی عصر – مطهری، خانم میانسالی که در حین سرقت از مسافران اتوبوس BRT، شناسایی و دستگیر شده بود به مأموران تحویل داده شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

یکی از مسافران خانم که در زمان تلاش متهم برای سرقت محتویات کیفش متوجه وی شده بود، در شکایت خود عنوان داشت: جلوی در اتوبوس ایستاده بودم که خانم میانسالی آمد و وارد اتوبوس شد؛ در حالی که این خانم در داخل اتوبوس کنار من ایستاده بود، در یک لحظه متوجه باز شدن کیف دستی خود توسط این خانم شدم !!؛ این خانم که متوجه شناسایی خود توسط من شده بود، همزمان با توقف اتوبوس در ایستگاه قصد داشت تا به سرعت از محل متواری شود که من به کمک مردم مانع فرار وی شدیم.

شهناز جیب بر ، جیب بر اتوبوس ، دستگیری جیب بر

شهناز، جیب بر حرفه ای تهران 

با شناسایی هویت متهم به نام شهناز ( 39 ساله )، بررسی سوابق وی نشان داد که وی از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی است که با تأمین قرار وثیقه، برای گذراندن مرخصی از زندان خارج و متواری شده است.

با شناسایی شهناز به عنوان یکی از سارقان حرفه ای در زمینه جیب بری و با بررسی اسناد و مدارک داخل کیف متهم- شامل مدارک شناسایی و کارت های عابر بانک متعلق به افراد غیر- کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که همگی آنها به شیوهای مشابه و در داخل اتوبوس های خطوط BRT مورد سرقت به شیوه جیب بری قرار گرفته بودند.

سرهنگ کارآگاه صفـدر جانپرور، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری سارق حرفه ای در زمینه جیب بری گفت: همزمان با دستگیری این متهم، آمار شکایت سرقت های جیب بری از بانوان به ویژه در اتوبوس های خطوط BRT به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داشته است.

سرهنگ جانپرور تصریح کرد: بدون شک عدم قرار گرفتن تمامی اموال در داخل یک کیف یا جیب لباس ها مانع از سرقت احتمالی تمامی اموال توسط سارق یا سارقان به ویژه به شیوه جیب بری خواهد شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر عنوان داشت: با توجه به سوابق متعدد متهم در انجام سرقت به شیوه جیب بری، شناسایی تعدادی از مالباختگانی که همگی به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفتند، اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس BRT به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهم از سوی مقاl قضایی صادر شده است.

لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهم شده اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

عکس های دستگیری شهناز جیب بر در تهران :: محرم

muharram.blog.ir/post/عکس-های-دستگیری-شهناز-جیب-بر-در-تهران
۴۱ دقیقه پیش - عکس های دستگیری شهناز جیب بر در تهران دستگیری شهناز جیب بر در تهران در ساعت 12:30 مورخه 27 مهر 94 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ...

دولت بهار:شهناز، جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد+عکس

www.dolatebahar.com/telex-176521.html
۱ ساعت پیش - تلکس دولت بهار: شهناز، جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد+عکس ... مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق به کلانتری 105 سنایی اعلام شد. ... با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، ...

شهناز، جیب بر حرفه ای BRT دستگیر شد+عکس - تی نیوز

tnews.ir/news/DA6A51193643.html
۲ ساعت پیش - شهناز، جیب بر حرفه ای BRT دستگیر شد+عکس. ... مشابه و در داخل اتوبوس های خطوط BRT مورد سرقت به شیوه جیب بری قرار گرفته بودند. ... آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری سارق حرفه ای در زمینه جیب بری گفت: همزمان با ...

شهناز، جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد+عکس - فارس

www.farsnews.com/13940811000586
۴ ساعت پیش - شهناز، جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد+عکس. ... ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. ... مشابه و در داخل اتوبوس های خطوط BRT مورد سرقت به شیوهجیب بری قرار گرفته بودند.

دستگیری شهناز جیب بر در تهران + عکس | وطن

vatann.com › عمومی
۱ ساعت پیش - خانه / عمومی / دستگیری شهناز جیب بر در تهران + عکس ... شهناز یکی از سارقان حرفه ای در زمینه جیب بری از مسافران اتوبوس های BRT با هوشمندی یکی ...

شهناز، جیب بر حرفه ای BRT دستگیر شد+عکس - News

web.shafaqna.com/FA/IR/511367
۸ دقیقه پیش - شهناز، جیب بر حرفه ای BRT دستگیر شد+عکس. ... کشف جسد پزشک متخصص پوست و مو در کوههای شمال تهران/ آیا او به قتل رسیده است؟

این 2 زن تبهکار را شناسایی کنید+ عکس - خبر تهران

www.khabar-tehran.ir/خبر.../این-2-زن-تبهکار-را-شناسایی-کنید-عکس/
۳ ساعت پیش - با شناسایی شهناز به عنوان یکی از سارقین حرفه ای در زمینه جیب بری و با ... دستگیری این دو متهمه ، آمار شکایت سرقت های جیب بری از بانوان بویژه ...

خانواده 14 نفره سارقین جیب بر دستگیر شدند+عکس - پارسینه

www.parsine.com/.../خانواده-14-نفره-سارقین-جیب-بر-دستگیر-شدندع...
متهمان که همگی دارای سوابق متعدد دستگیری به اتهام ارتکاب مختلف سرقت به ویژه جیب بری در پایگاه های نه گانه پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند ، پس از دستگیری به ...

شهناز، جیب بر حرفه ای brt دستگیر شد+عکس

www.oxinnews.com/full/dtl-1692853.html
۴ ساعت پیش - شهناز، جیب بر حرفه ای brt دستگیر شد+عکس «شهناز» یکی از سارقان حرفهای ... چرداول در استان ایلام از دستگیری جیب بری که در شلوغی ورودی بانک های . ... آر تی اقدام به جیب بری میکردند، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و.

جیب بر حرفه ای BRT دستگیر شد - دانلودزها

mihan.downloadzha.in/pdown1748678_جیب-بر-حرفه-ای-BRT-دستگی...
بازسازی صحنه سرقت باورنکردنی و و شهناز جیب بر حرفه ای BRT دستگیر ... جیب بر در مترو تهران عکس زنی که در مترو تهران دست به جیب بری می زد توسط پلیس. ... قیمت ام جی gs در ایران تعیین شد ایستگاه اتوبوس هایbrt جیب بر های حرفه ای جیب.

دستگیری جیب‌برهای ایستگاه‌های اتوبوس تهران (+عکس)

www.niksalehi.com/newspaper/view/051963.php
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جیب‌بر ، ایستگاه‌ ، اتوبوس ، تهران,دستگیری جیب‌برهای ایستگاه‌های اتوبوس تهران (+عکس) ... به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر تهران اعتراف و گفت: در زمان سرقت‌ها ...عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان (72) ..... تمرین شجریان با گروه شهناز برای کنسرت قونیه +عکس ...

بازداشت (مصطفی.ب) شرور سابقه دار شرق تهران + عکس | ساتین

saten.ir/63748/بازداشت-مصطفی-ب-شرور-سابقه-دار-شرق-تهر/
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار تهران, ارازل تهران, ارازل و اوباش تهران, اشرار تهران, حوادث تهران, ... انتشارعکس های جنجالی از عروسی آرمین تشکری (والیبالیست) ... از لاله، سارا، ستاره اسکندری تا شقایق نوروزی و شهنازشهبازی / چهره ها در اینستاگرام ... زن و مرد جیب بر تهران را شناسایی کنید + عکس · رابطه پنهانی با زن شوهردار به جنایت در پارک ...

شهناز، جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد+عکس ظهر دوشنبه 11 ...

khabarche.ir/خبر/.../شهناز--جیب-بر-حرفه-ای-BRT-دستگیر-شد-عکس
۴ ساعت پیش - شهناز--جیب-بر-حرفه-ای-BRT-دستگیر-شد ... پربازدید های هفته ... خبرچه جدیدترین اخبار سایتهای خبری معتبر جمهوری اسلامی ایران را در هر لحظه ...

شهناز، جیب‌بر حرفه‌ای BRT +عکس | آخرین اخبار | رایاسنتر ...

news.rayacenter.ir/.../شهناز،%20جیب‌بر%20حرفه‌ای%20BRT%20+عکس
۸ دقیقه پیش - «شهناز» یکی از سارقان حرفه‌ای در زمینه جیب‌بری از مسافران اتوبوس‌های BRT با هوشمندی یکی از مسافران به دام افتاد. ... با دستگیری این متهم، آمار شکایت سرقت های جیب بری از بانوان به ویژه در ... دستگیریرئیس دزدهای تهران +عکس.

زنان تبهکار پایتخت را شناسایی کنید+تصاویر - شمسه

shamsehplus.ir/tag/زنان-تبهکار-پایتخت-را-شناسایی-کنیدتصا/
۲ ساعت پیش - پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : ... با شناسایی شهناز به عنوان یکی از سارقین حرفه ای در زمینه جیب بری و با بررسی اسناد و ... همزمان با دستگیری این دو متهمه ، آمار شکایت سرقت های جیب بری از بانوان بویژه در اتوبوس ...

عکس های تیراندازی در صفی آباد - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?...عکس%20های%20تیراندازی%20در%20صف...
شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره امیدواری به مدال‌آوری بانوان به ویژه در ... زنی که در مترو تهران دست بهجیب بری می‌زد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

روزنامهء هموطن سلام - اعتراف شهناز جیب بر به سرقت های خیابانی

www.hamvatansalam.com/news21956.html
۱۱ بهمن ۱۳۸۳ ه‍.ش. - چند روز پیش کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران زنی به نام شهناز را که اقدام به جیببری می کرد، دستگیر و بازجویی از وی را آغاز کردند. این زن ...

بیمارستان های خصوصی تهران مجله - درباره ی ما

hiposts.ir/news/baa2438f502757d4845d28cfabbb8202_8/
عکس+۱۸ با ساعت های قدیمی و خسته کننده خداحافظی کنید عکسی که گلزار را ممنوع ... بیمارستان فوق تخصصی کسری دکتر محمدرضا افتحی دکتر شهناز امینی. ..... دختر جیب بر معروف تهران دستگیر شد , هما روستا راهی بیمارستان شد عکس , جیب بر ...

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در کرج – جدیدترین اخبار ایران ...

www.momtaznews.com/دستگیری-زن-و-شوهر-کلاهبردار-در-کرج/
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در کرج خبر داد. .... گفته می شود که شهناز ۳۳ ساله در چند سال گذشته با بیش از ۱۲ . ... که با فروش عکس های خصوصی هنرمندان و فوتبالیست ها، ۸۰ میلیون تومان بهجیب زده بود؛ خبر داد.

ماجرای تیراندازی در خیابان میرداماد |فیلم تیراندازی ... - فیدسرا

feedsara.rozblog.com/post/3183
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیراندازی در خیابان میرداماد برای دستگیری 2 دوست تبهکار. دو سارق تبهکار با ..... خیابان 17 شهریور = خیابان شهناز و شهباز خیابان آزادی ... خیابان حجر بن عدی ... ظ روز پنجشنبه ٢۳ دی ،۱۳۸٩ کلمات کلیدی: اسامی قدیمی خیابان های تهران ... خیابان حجر بن .... پایان جولان زن جیب بر در مترو پایتخت/مالباختگان متهم را .

دست شهناز شهبازی ، بازیگر زن ایرانی شکست + عکس

www.persianv.com/jalebha/282359.php
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شهناز شهبازی , عکس شهناز شهبازی , دست شکسته شهناز شهبازی , دست شکسته ... به مناسبت تولد سیمین سینمای ایران / سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش ..... دستگیری عاملین قتل تاجر ثروتمند +عکس · سلفی نرگس محمدی با فرزاد حسنی، الناز حبیبی و . .... اسپانسرهای خندوانه حاضرند چقدر دست به جیب شوند؟

سارقان جلیقه‌پوش، جیب‌بران اتوبوس های BRT نیز بودن ...

www.edalatgolestan.ir/.../17672-سارقان-جلیقه‌پوش،-جیب‌بران-اتوبوس‎ها...
با حضور مأموران در محل دستگیری چهار سارق زن، صاحب یک مغازه خشکبار فروشی در ... خود عنوان کردند که در داخل ایستگاه ها و همچنین اتوبوس های خطوط BRT و به شیوه جیب بری، ... سرهنگ کارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با ... آخرین تصویر مرحومه شهناز علاقی در سفر حج امسال در کنار مرجان نازقلیچی.

برگزیده عکس های خبری ۱۸ اسفند ۹۳ - خبرگزاری مهر | اخبار ...

www.mehrnews.com/news/.../برگزیده-عکس-های-خبری-۱۸-اسفند-۹۳
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برگزیده عکس های خبری امروز را از دستگیری مظنونین قتل «بوریس نمتسف» در روسیه آغاز می‌کنیم، سپس تصاویری از سالگرد مفقود شدن هواپیمای ...

100 مأمور شهربانی تهران وارد تبریز شدند/ دستگیری 581 متهم ...

www.mashreghnews.ir/.../100-مأمور-شهربانی-تهران-وارد-تبریز-شدند-د...
۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آنقدر جدی که نیرو های امنیتی از شهرها و شهرستان های مجاور برای آرام کردن اوضاع ... 100 مأمور شهربانی تهران وارد تبریز شدند/ دستگیری 581 متهم حوادث ... آنها سپس دو موتور سیکلت مامورین راهنمایی و رانندگی و یک اتومبیل جیب را به آتش کشیدند. ... و سپس دسته جمعی وارد خیابان شهناز شمالی شدند بیشتر آنها چوب به دست ...

دزد عابربانک های شمال تهران دستگیر شد + عکس : سرقت

searchyar.com/intpage.php?p=other/14400822214yg56
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دزد عابربانک های شمال تهران دستگیر شد + عکس. سرچ یار - شگرد .... شهنازی: فکر می‌کنم شاهد المپیکی منظم و کم‌نقص باشیم 18دقیقه قبل - تسنیم.

جیب های پارچه ای دیواری - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/109536/جیب-های-پارچه-ای-دیواری
ساخت جیب های پارچه ای، کم حجم به صرفه است و با امکانات کمی قابل تهیه می باشد، .... کشتن جن در یک روستا /عکس - اخبار شایعات با گسترش شبکه های اجتماعی افزایش ... افتتاحیه یک برند آرایشی در تهران با چهره‌ها / تصاویر · دستگیری رامبد جوان با مواد مخدر ... صندلی ۲۴ ساله ورزش ایران از دست رفت/ میراث افشارزاده به شهنازینرسید!

اولین‌های رادیوی ملی ایران +عکس - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › فرهنگ و هنر › عمومی
اولین‌های رادیوی ملی ایران +عکس اولین رادیو در ایران،تاریخچه رادیو. ... انگیز، علی تجویدی، همایون خرم، حبیب‌الله بدیعی، جلیل شهناز، حسن کسایی، بنان ، تاج اصفهانی و . ... را شروع کرد که با یک باتری کوچک کار می‌کرد و به اندازه کف دست بود و در جیب جا می‌شد. ... تازه های سایت / اخبار داغ / تبلیغات ... دستگیری قاتل دختر بچه هایزیبا.