بازیگران کشف حجاب کرده - نمناک
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم ...
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + عکس
بازیگران کشف حجاب کرده در سریال شبکه جم + عکس - پارسی ها

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران جذب شده برای سریال سازی شبکه ماهواره ای جم هستند و گویا چند بازیگر دیگر هم به زودی به آنها می پیوندند.

بعد از ماجرای کشف حجاب تعدادی از بازیگران زن ایرانی و طرح این مساله که این بازیگران مشغول بازی در سریالی محصول شبکه ماهواره ای GEM هستند. حالا خبر رسیده یک بازیگر ترک نقش اصلی این سریال را بازی می کند.

کارگردانی سریالی که این بازیگران در آن حضور دارند و فیلمبرداری آن در مالزی انجام می شود را هم یک تلفیلم ساز داخلی به نام محمد راوندی برعهده دارد!!!

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه ، شبکه جم ، رها بی اغلو


به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، سینماژورنال رسانه های ترک در حالی از بازی بازیگری از کشورشان در سریالی ایرانی به نام “کالری ممنوع” خبر می دهند که این مجموعه توسط شبکه ماهواره ای جم تولید و پخش می شود.
به نقل از رادیو و تلویزیون ترکیه، رها بی اوغلو بازیگر ترک، نقش اول مرد سریال کمدی «کالری ممنوع» ساخت یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در انگلستان را ایفا خواهد کرد.
شبکه GEM پس از دریافت حق پخش سریال های پربیننده ترک از قبیل “حریم سلطان”، “کارا دایی”، “فاطمه گل” و “برگریزان”، اکنون برای نخستین بار اقدام به ساخت سریالی با عنوان «کالری ممنوع» میکند.
تاکنون فیلمبرداری 16 قسمت از این سریال 30 قسمتی به کارگردانی محمد راوندی در آنتالیا به اتمام رسیده است.
رها بی اوغلو بازیگر ترک، نقش اول مرد سریال کمدی «کالری ممنوع» را ایفا خواهد کرد. دیالوگهای رها بی اوغلو در این سریال به زبان ترکی خواهد بود و دیگر بازیگران به زبان فارسی نقش آفرینی خواهند کرد.

رها بی اغلو ، رها بی اغلو ، بازیگر ترک


رها بی اوغلو در گفتگو با خبرنگار “آناتولی” با اشاره به نزدیکی بسیار زیاد فرهنگ دو کشور ترکیه و ایران، بازی در سریال «کالری ممنوع» را کاری دشوار ندانست.
وی با اشاره به وجود واژه های فارسی در زبان ترکی، گفت: کمی فارسی آموخته ام. سعی دارم نماینده خوبی برای بازیگران ترک در اینجا باشم.

این بازیگر ترک پخش سریال های محصول ترکیه را باعث محبوبیت بازیگران ترک در خاورمیانه و کشورهای عربی دانست و اظهار کرد: من قصد دارم نه با سریال های ترک، بلکه از طریق این سریال و فرهنگ ایرانی، خود را به مخاطبان معرفی کنم. تمام دست اندرکاران این پروژه ایرانی هستند. این مساله مایه غرور و افتخار من است و سعی خواهم داشت تا پایان به بهترین وجه مسوولیت خود را انجام دهم.
در همین زمینه نیما حسن نیا، نویسنده این سریال نیز گفت: تفاوت زیادی میان ساخت سریال در ایران و ترکیه نمی بینم. تفاوتها را می توان در زبان، مکان و نوع پوشش بازیگران خلاصه می کنم.
وی افزود: کار با یک بازیگر ترک برای من تجربه جالبی است. سناریوی این سریال ابتدا به فارسی نوشته شد، سپس بخش های مورد نیاز به ترکی ترجمه شدند.

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه  ، شبکه جم ، رها بی اغلو

رها بی اغلو ، رها بی اغلو ، بازیگر ترک

بازیگران کشف حجاب کرده - نمناک
namnak.com/22605-بازیگران-کشف-حجاب-کرده.html
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر ... بازیگران کشف حجاب کرده ایرانی در یک سریال ماهواره ای با رها بی اغلو بازیگر ترک همبازی ...
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم ...
khandavaane.blog.ir/.../بازیگران-کشف-حجاب-کرده-همبازی-بازیگر-تر...
۶ ساعت پیش - بازی بازیگر ان کشف حجاب کرده با بازیگر ترک در شبکه ماهواره ای صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگر ان جذب شده برای سریال سازی شبکه ...
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم ...
khandavaane.blog.ir/.../بازیگران%20کشف%20حجاب%20کرده%20همباز...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم» ثبت شده است - وبلاگ هواداران برنامه خندوانه و جناب خان.
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم
axahang.rozblog.com/.../بازیگران-کشف-حجاب-کرده-همبازی-بازیگر-تر...
۷ ساعت پیش - تصاویر برای بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جمگزارش تصاویر 1 ساعت قبل 2 روز پیش 2 روز پیش 23 ساعت قبل 2 روز ...
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + ...
vatann.com › عمومی
۹ ساعت پیش - بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر ... حجاب کرده ایرانی در یک سریال ماهواره ای با رها بی اغلو بازیگر ترک همبازی ...
بازیگران کشف حجاب کرده در سریال شبکه جم + عکس - پارسی ها
par30ha.ir/بازیگران-کشف-حجاب-کرده-در-سریال-شبکه-جم/
بازیگران کشف حجاب کرده در سریال شبکه جم + عکس بازیگران کشف حجاب کرده در ... حجاب کرده ایرانی در یک سریال ماهواره ای با رها بی اغلو بازیگر ترک همبازی میشوند. بازی بازیگران کشف حجاب کرده با بازیگر ترک در شبکه ماهواره ای صدف طاهریان و ...
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + ...
www.bir14.ir/2015/11/بازیگران-کشف-حجاب-کرده-همبازی-بازیگر-ت/
+ عکس · تولد ۳۸ سالگی پرستو صالحی + عکس · واقعیت کنده شدن سر نوزاد هنگام تولد در جیرفت · نمایشگاه ماشین داعش در رقه سوریه + تصاویر · عوارض و عواقب پر ...
ALL-BLOG.IR | تگ | کشف حجاب کرده
www.all-blog.ir/tags/کشف%20حجاب%20کرده
۱ روز پیش - بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر ... حجاب کرده ایرانی در یک سریال ماهواره ای با رها بی اغلو بازیگر ترک همبازی ...
یوز - پدیده های وبلاگی
www.yooz.ir/blogs/
*عکسهای بازیگران در افتتاحیه فیلم سینمایی دلتا ایکس * ابان 94 ... تصاویر برای بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم گزارش تصاویر 1 ...
نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن | صدف طاهریان و ...
www.ghatreh.com/news/nn28347352/نقش-شبکه-کشف-حجاب-بازیگر
۲ روز پیش - صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، بازیگرانی که این روزها نام شان را زیاد می شنویم. ... بازیگران نه چندان مطرحی که با خروج از کشور و انتشار تصویر بی حجاب خود نام شان را ... حجاب و با پوشش نامتعارف از خود منتشر کرد تا داستان کشف حجاب بازیگران زن سینمای .... همبازی شدن بازیگران ایرانی با یک بازیگر سرشناس ترک ...
یک بازیگر ایرانی با سلطان سلیمان همبازی شد ! + تصاویر
www.persianv.com/entekhab/306476.php
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگرانی از ملیتهای مختلف؛ از فلسطین تا دانمارک و ایران ... “خالد ارگنچ” بازیگر ترک تبار نقش سلطان سلیمان هم ایفاگر کاراکتری است .... تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (181) ... سرنوشت دو بازیگر کشف حجاب کرده ایرانی چه می شود؟ .... نقش شبکه جم GEM در کشف حجاب دو بازیگر زن + عکس.
خبر خوان ساتور->با ستارگان
www.satoor.ir/tag/با-ستارگان.html
با ستارگان. بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر [نمناک] · بازیگران مشهور در جشن منتقدان (عکس) [عصرایران] · حمایت مداح اهل بیت(ع) ...
همبازی شدن بازیگران ایرانی با یک بازیگر سرشناس ترک در ...
newpedia.ir/intpage.php?p=/art/1446251397ruo0d
۲ روز پیش - بعد از ماجرای کشف حجاب تعدادی از بازیگران زن ایرانی و طرح این مساله که این بازیگران ... بازیگر ترک، نقش اول مرد سریال کمدی «کالری ممنوع» ساخت یک شبکه تلویزیونی ... و کشورهای عربی دانست و اظهار کرد: من قصد دارم نه با سریالهای ترک، بلکه از طریق این ... پای تصاویر اینستاگرامی بازیگران زن در میان است؟
همبازی شدن بازیگران ایرانی با یک بازیگر سرشناس ترک در ...
newpedia.ir/intpage.php?p=art/1446251397ruo0d
بعد از ماجرای کشف حجاب تعدادی از بازیگران زن ایرانی و طرح این مساله که این بازیگران مشغول بازی در سریالی محصول شبکه ماهواره ای GEM هستند . حالا خبر رسیده یک ... رها بی اوغلو بازیگر ترک، نقش اول مرد سریال کمدی «کالری ممنوع» را ایفا خواهد کرد. دیالوگهای رها ... پای تصاویر اینستاگرامی بازیگران زن در میان است؟ سرقت مسلحانه ...
pg h - سلامت جنسی - ویستا بلاگ
jensi.vistablog.ir/tag/pg+h
بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر دوشنبه 11 آبان 1394 ... عکس های بی حجاب نهال سلطانی مدل ایرانی دوشنبه 11 آبان 1394.
طالع بینی براساس ماه تولد بازیگران و ستاره های هالیوود - خبر
www.irjpr.ir/.../طالع-بینی-براساس-ماه-تولد-بازیگران-و-ستاره-های-هالیو...
طالع بینی براساس ماه تولد بازیگران و ستاره های هالیوود. 43 minutes ago اخبار نمناک 0 ... بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر.
برداشت زغال اخته در کانادا+تصاویر - خبر
www.irjpr.ir/news/49089/برداشت-زغال-اخته-در-کانادا-تصاویر
برداشت زغال اخته در کانادا+تصاویر. 39 minutes ago اخبار تابناک با تو 0 ... بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر · خبر جنجالی ...
فاطما گل,بیوگرافی و عکس برن سات,فاطماگل,فاطما گل و شوهرش
lavdan.com/p/artist/fatmagol-beren-saat-فاطما-گل.htm
عکس های برن سات بازیگر سریال فاطما گل,برن سات بیوگرافی,برن سات عکس,فاطمه گل,فاطما گل دانلود,سریال فاطما گل ... ارتباط کشف حجاب دو بازیگر زن با شبکه GEM +عکس ... نامه کوبنده به بازیگران کشف حجاب کرده و چشمان ناپاک سینما ! .... در این سریال با انجین آکیورک که او نیز در مسابقه ستاره های ترکیه اول شد همبازی بود.
اخبار روز
nchse.ir/
ارسال شده در تاریخ 2015/11/02 | مرتبط با : اخبار | تعداد بازدید : 0 | دیدگاه‌ها برای بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر بسته هستند.
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به گاف صهیونیست‌ها +عکس
www.news.mohajerplus.com/.../178575_واکنش-کاربران-شبکه-های-اجتما...
آن ها طرح کلی یک جنگنده معروف روسیه را در کدو تنبل هالووین حکاکی کرده بودند. به گزارش .... بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر.
همبازی شدن بازیگران ایرانی با یک بازیگر سرشناس ترک
ln.sayekhis.ir/?p=128176
۶ روز پیش - قلعه نویی اینگونه مشتریان رستورانش را تحویل گرفت + تصاویر ... ایرانی به نام “کالری ممنوع” خبر میدهند که این مجموعه توسط شبکه ماهواره ای جم تولید و پخش میشود. ... شبکه GEM پس از دریافت حق پخش سریالهای پربیننده ترک از قبیل “حریم سلطان”، “کارا دایی”، ... همکاری بازیگران کشف حجاب کرده با بهروز وثوقی!
ربات مهندسی پزشکی مهندسی زندگی در تلگرام @bmengbot
bm-eng.avalblog.ir/page-28544.html
... توانائی های ربات /help را تایپ کرده و منتظر قدرت نمایی این ربات هوشمند باشید . ... جیرفت · بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در شبکه جم + تصاویر ...
اسم بازیگران سینما که کشف حجاب د - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?...اسم%20بازیگران%20سینما%20که%20ک...
اسم بازیگران سینما که کشف حجاب د ... در این فیلم بحران‌های زندگی مشترک یک زن و شوهر را به تصویر می‌کشند. ... و برد پیت نخستین بار است که پس از فیلم «آقا و خانم اسمیت»، در یک فیلم همبازی می‌شوند. ... او در ادامه به قسمت‌هایی از تاریخ آمریکا در این باره اشاره کرد. ..... وقتی بازیگر ترک سریال شبکه «جم» را محصول ایرانی می‌داند!
خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی لطیفه | سایت ...
dezfun.com › سینما و تلویزیون › سریال های تلویزیونی
رتبه: ۳ - ‏۳۶۴ رأی
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های بی حجاب و کشف حجاب صدف طاهریان + فیلم عکس های بی حجاب و کشف حجاب صدف ... این سریال که به تازگی در شبکه جم پخش می شود یکی از پرطرفدار ترین ... بازیگران اصلی این سریال Tuba Büyüküstün در نقش لطیفه و Engin ... انها خواهش کرده بودند که با هم همبازی بشوند سر انجام این دو بازیگر محبوب و خوش ...
بیوگرافی +عکس های شهرزاد کمال زاده بازیگر سریال زمستان گرم
www.iran16.com › سینما › بیوگرافی
بیوگرافی +عکس های شهرزاد کمال زاده بازیگر سریال زمستان گرم. مجموعه: بیوگرافی , 367 بازدید .... بازیگران کشف حجاب کرده همبازی بازیگر ترک در جم + عکس · قلیان کشیدن ، خطرات قلیون کشیدن ، سردی ... عکسهای بازیگران در شبکه های اجتماعی 79 ...
اخبار سینما - سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir
www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
اخبار سینما,اخبار بازیگران,زنان زیبای هالیوود,خبرهای روز سینما,سینمای ایران و جهان,خواننده,تئاتر ... چهارمین بازیگر زن چکامه چمن ماه هم کشف حجاب کرد + عکس ... لئوناردو دی‌ کاپریو بازیگر مشهور تایتانیک نامزد کرد + تصاویر ... مهسا ملاپور همبازی پوپک گلدره این روز ها کجاست؟ ... استیکر های طنز سریال پایتخت در شبکه های اجتماعی.
خدمات فرهنگی ، هنری و اجنماعی
www.ejoo.ir/Services/cultural
کشف حجاب جنجالی صدف طاهریان نظر یاهو را جلب کرد! ... به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از امشب روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. ... تصویر بازیگران قدیمی سینما در کنار علامه جعفری .... فلامک جنیدی، حمید لولایی، رضا شفیعی جم، امیرحسین رستمی و عارف لرستانی از ... همبازی شدن بازیگران ایرانی با یک بازیگر سرشناس ترک