نتیجه + گل ها + گزارش کامل بازی استقلال و استقلال خوزستان 29 مهر 94

روی عکس یا لینک بالا کلیک کنید

نتیجه بازی استقلال استقلال خوزستان 29 مهر 94 + دانلود گل های بازی

نتیجه بازی ذوب آهن گسترش فولاد 29 مهر 94 امروز + گل های بازی
نتیجه نهایی : ذوب آهن اصفهان 0 - گسترش فولاد 0
دانلود خلاصه بازی و گل های ذوب آهن و گسترش فولاد


 ذوب آهن در فولادشهر گل نمی زند!
ذوب آهن صفر ـ گسترش صفر؛ تلاش بی نتیجه 

تلاش ذوب آهن برای گلزنی مقابل گسترش بی نتیجه ماند تا این تیم فرصت حضور در رده دوم جدول را از دست بدهد.

در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر ذوب اهن اصفهان و گسترش فولاد درحالی به مصاف هم می روند که این دیدار به نوعی تکرار بازی جام حذفی است که یک ماه پیش در بین این دو تیم برگزار شد.

ذوب آهن که در دو بازی خانگی قبلی به تساوی بدون گل رسیده، این روند را ادامه داد و امروز هم موفق نشد از دیوار قطور دفاعی گسترش عبور کند.

ورزشگاه: فولادشهر، تماشاگر: 500 نفر
داور: محمدرضا فغانی ـ کمک ها: سجاد طوری و علیرضا ایلدروم

ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، علی حمام، اکبر صادقی، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی(شکاری79)، سیدمحمدرضا حسینی(پهلوان 74)، مهدی رجب زاده، مسعود حسن زاده(کاوه رضایی 65)
سرمربی: یحیی گل محمدی

گسترش فولاد:
گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، ایوب کلانتری(سعید دقیقی 62)، شهرام گودرزی(سیدی90)، داریوش شجاعیان(امیر حسین کریمی76)
سرمربی: فراز کمالوند

اخطار:
گسترش فولاد - مهدی کیانی(34)
ذوب آهن - کاوه رضایی(83)

شرح بازی :

در ایتدای بازی دو تیم ذو ب آهن و گسترش با ارائه یک بازی سرد و در میانه زمین در مقابل اندک تماشاگران حاضر در فولاد شهر ، نمایش ضعیفی داشتند.
ولی رفته رفته د این تیم ذوب آهن بود که در زمین گسترش خودش را نشان داد و موفق شد بارها در حملاتی که در راس آن مهدی رجب زاده حضور داشت صاحب موقعیت شود ولی درخشش گئورگیف دروازبان گسترش در نهایت موقعیت را از بازیکنان ذوب آهن گرفت تا همچنان طلسم پیروز نشدن ذوب در خانه ادامه دار باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 6: برتری نسبی بازیکنان گسترش در نهایت باعث شد که بازیکنان این تیم با یک حمله برنامه ریزی شده توپی را روی سر باتیستا سانتر کنند که هم با ضربه سر این توپ را با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت فرستاد.
دقیقه 15: سانتر حسن زاده از جناح چپ در محوطه جریمه می توانست بازیککنان این تیم را در موقعیت خوبی قرار دهد که گئورگیف دروازبان گسترش با هوشیاری بیرون آمد و توپ را مهار کرد.
دقیقه 22: ایوب کلانتری پشت ضربه خطای که در بیرون از محوطه جریمه و در قسمت چپ گرفته شده بود ایستاد ، او توپ را کات دار به سمت دروازه فرستاد که واکنش خوب مظاهری توپ را دور کرد و در برگشت هم بازیکنان گسترش نتوانستند این موقعیت را تبدیل به گل کنند.
دقیقه 26: بازیکنان ذوب آهن که کم کم در زمین گسترش حاضر شدند سانتر رجب زاده از جناح راست نزدیک بود که به گل اول بازی تبدیل شود که گئورگیف با مشت توپ را دور کرد.
دقیقه 28: پرتاب اوت از جناح چپ در یک رفت و برگشت رجب زاده را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد او هم با یک چرخش صادقی را صاحب موقعیت کرد که ضربه آرام صادقی در دستان گئورگیف جای گرفت.
درقیقه 30: بازیکنان ذوب آهن بار دیگر با پاسهای کوتاه خودشان را به پشت محوطه جریمه گسترش رساندند که در نهایت این توپ به تبریزی رسید او هم با یک شوت ناگهانی برخلاف جهتی که گئورگیف حضور داشت این دروازبان را مجبور به واکنش کرد او هم توپ را به اوت فرستاد.
دقیقه 40: رجب زاده پشت ضربه خطای ایستاد که سانتر خطرناک کاپیتان ذوب در محوطه جریمه علی حمام را صاحب موقعیت کرد ولی او نتوانست ضربه سری را به توپ بزند تا در نهایت توپ به اوت برود.
دقیقه 55: خطاییکه روی تبریزی صورت گرفت یک ضربه ایستگاهی را نصیب بازیکنان ذوب آهن کرد که در حالی که حدادی فر و رجب زاده با تجربه هم پشت تو پ ایستاده بودند در نهایت حسن زاده به توپ ضربه زد تا توپ با اختلاف از بالای دروازه بیرون رود.
دقیقه 61: ضربه کرنر به نفع ذوب باعث شد که همه بازیکنان این تیم برای گل زدن، جلو بیایند که ضربه کرنر رجب زاده هادی محمدی را صاحبه موقعیت کرد ولی او ضربه سر آرامی به توپ زد و توپ به اوت رفت.
دقیقه 75: حمله علی حمام از جناح راست کاوره رضایی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که او با وجود دفاع گسترش چرخید و توپ را به حدادی فرد رساند ولی شوت حدادی فر از کناره دروازه گسترش راهی اوت شد.
دقیقه 87: پاس صادقی شکاری را دز پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد او هم بدون نگاه به دروازه، توپ را شوت کرد که به اوت رفت
دقیقه 93: در وقتهای اضافی هادی محمدی در حالی که گئورگیف از دروازه بیرون آمده بود صاحب موقعیت مناسب شد ولی در نهایت ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه توسط مرتضی اسدی از محوطه جریمه دور شد.

حاشیه:

* یحیی گل محمدی از عملکرد بازیکنانش ناراضی است و در مقابل موقعیتهایی که بازیکنان این تیم از دست می دهند در کنار زمین با اخم و حرکات دست به آنها اعتراض می کند.
* در دقیقه 36 بازی کرنر کوتاه رجب زاده و پاسکاری او با حدادی فر باعث شد که مدافعان گسترش روی حدادی فر خطا کنند ولی داور آوانتاژداد و رجب زاده هم توپ را به اوت فرستاد این مساله باعث شد که گل محمدی به شدت به فغانی اعتراض کند.
کاوه رضایی که از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی است با ماسک وارد بازی شد که همین مساله چهره او را در زمین متفاوت کرده است.
*در هفته هشتم لیگ این انتقاد به تیم های لیگ برتری وارد بود که از بازیکنان قهرمان تیم ملی جوانان هیچ بازیکنی در لیگ به میدان نرفت. ولی در بازی با گسترش یحیس گل محمدی رضا شکاری را در دقایق پایانی به زمین فرستاد

نتیجه بازی پدیده استقلال اهواز 29 مهر 94 امروز + گل های بازی
نتیجه نهایی : پدیده مشهد 3 - استقلال اهواز 2
دانلود خلاصه بازی و گل های پدیده و استقلال اهواز

روزخوب مشهدی‌ها مقابل مربی مشهدی
اس.اهواز2 - پدیده 3؛ ورشکسته‌ها بازهم باختند 

پدیده مشهد با برد در اهواز ضمن انتقام باخت همشهری خود سیاه جامگان در اهواز ، توانست تا رتبه ی هفتم بالا بیاید.

استقلال اهواز در اولین دیدارش با مربیگری علی حنطه باید در اهواز به مصاف پدیده برود.استقلال اهواز تنها بردش را برابر سیاه جامگان دیگر تیم مشهدی به دست آورده است.استقلال اهواز با 5 امتیاز در رده 15 م قرار دارد.پدیده نیز با 10 امتیاز فعلا 11م است و امیدوار است با برد امروز چند پله در جدول بالا بیاید.

هفته نهم لیگ برتر، ورزشگاه تختی اهواز تماشاگر: تماشاگر 100 نفر

داوران : علیرضا فغانی - جلیل شعرانی - محمدرضا مدیرروستا

اخطار:  ایگور پراهیچ (17) رضا ناصحی (69) پدیده -

استقلال اهواز:
پرویزکریمی، سعیدسالارزاده، مهدی اسلامی، طالب ریکانی، مرتضی منصوری، فرزادآشوبی، شاهین مجیدی(85 علی بیگدلی)، محسن حمیدی، حسین بهرامی، حمزه خذیراوی و رضا بهمئی(69 میلاد پاک پرور).
سرمربی : علی حنطه

پدیده مشهد:
 مجتبی روشنگر، حسین مرادمند، ایگور پراویچ، رضا ناصحی، مسعود نظرزاده، میثم نقی زاده، کریم احمدی، حسین بادامکی، مهدی خیری(69 معین عباسیان)، محسن یوسفی(90 میلاد غریبی) و یونس شاکری.
سرمربی : رضا مهاجری


شرح نیمه اول :

نیمه ی اول بازی دوتیم از دقیقه 37 گرم شد، در ابتدای بازی دو تیم یک بازی آرام و متعادل را شاهد بودیم اما گل بونس شاکری یخ بازی را آب کرد.برتری پدیده ای ها تنها دو دقیقه طول کشید و سالارزاده بسیار زود تیمش را به بازی بازگرداند.می رفت تا رضا بهمئی استقلال اهواز را جلو بیندازد اما روشنگر جلوی او ایستاد تا بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.
باید دید چه تغییری در نیمه دوم اتفاق خواهد افتاد و چه تیمی می تواند بازی را مال خود کند.


شرح گل ها:

0-1 پدیده مشهد: دقیقه سی و هفت یونس شاکری رو سانتر ارسالی زیبا از سمت راست زمین گل اول را به ثمر رساند.
1-1  استقلال اهواز: سانتر محسن حمیدی در دقیقه 39 را سعید سالارزاده با ضربه سر به گل اول استقلال اهواز تبدیل کرد.
2-1 پدیده مشهد: دقیقه 58 کرنر پدیده ای ها با دفع ناموفق کریمی همراه بود که محسن یوسفی ریباند را به گل تبدیل کرد.
3-1 پدیده مشهد: دقیقه 62  پاس بادامکی با ضربه زیبای یوسفی سومین گل پدیده را موجب شد.


دقایق حساس:

دقیقه 7 : ضربه شوت محسن یوسفی با دخالت دفاع اهوازی ها به کرنر رفت.
دقیقه 35 : شوت از راه دور نقی زاده بازیکن پدیده در با فاصله ای کمی به بیرون رفت.
دقیقه 42 : پاس زیبا از میانه زمین رضا بهمئی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما روشنگر برابر این بازیکن ایستادگی کرد.
دقیقه 49 : شوت مهدی اسلامی از فاصله چهل متری با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 52 : ضربه زیبای سالارزاده با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 55 : رضا بهمیی پشت خط دفاع پدیده صاحب توپ شد که قصد دریبل روشنگر را داشت که توپ از پایی او جدا شد و به بیرون رفت.


حاشیه :

*عادل کلاه کج که به دلیل محرومیت در لیست 18 نفره استقلال اهواز حاضر نیست ، از جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می کند.
*پیش از شروع بازی ناصحی ،بادامکی ،شاکری و مهدی خیری به سمت حنطه رفتند.
*در غیاب عادل کلاه کج ، محسن حمیدی بازوبند کاپیتانی را روی بازو بسته است.
*با اینکه بازی رایگان اعلام شده اما کمتر از 100 نفر به ورزشگاه آمده اند.

نتیجه بازی نفت تهران راه آهن 29 مهر 94 امروز + گل های بازی
نتیجه نهایی : نفت تهران 2 - راه آهن 0
دانلود خلاصه بازی و گل های نفت تهران و راه آهن


تیم منصوریان طلسم نبردن را شکست
نفت 2 ـ راه آهن 0؛ روز درخشان شماره 10 تیم ملی 

شاگردان علیرضا منصوریان با برد قاطع 2 بر صفر مقابل راه آهن موفق شدند به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کنند و با یک پله صعود در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.

شاگردان علی منصوریان در هفته نهم لیگ برتر میهمان راه آهنی ها هستند.

ساعت 16:45، هفته نهم لیگ برتر
ورزشگاه: تختی، تماشاگر: 50 نفر
داور: پیام حیدری ـ کمک ها: علی میرزابیگی و محمد راهی

نفت:
وحید شیخ ویسی، سیامک کوروشی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، محمد دانش گر، وحید حمدی نژاد، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان (آرش رضاوند - 79)، مهدی مومنی (رضا علیاری- 74) و آلویزنانگ(ارسلان مطهری54)
سرمربی: علیرضا منصوریان

راه آهن:
 ایگور نتزیچ، ابراهیم کریمی، حسین خیری، میلاد محمدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد مهدی زاده (علیرضا محمد - 72) ، بهادر عبدی (سیامک کوهنورد - 88)، میلاد ابطحی، سباستین استرندوال مهرداد محمدی و امین منوچهری
سرمربی: مهدی تارتار

اخطار:
نونگ(22) - کوروشی(29) - صادقیان(41) - وحید امیری (73) از نفت
مهرداد محمدی(12) - عبدی(80) - سید حسین کریمی(93) - کوه نورد(93) از راه آهن

شرح نیمه اول:

همانطور که انتظار می رفت مسابقه دو تیم نفت و راه آهن فشرده و تنه به تنه پیش رفت. مسابقه ای که در نیمه اول آن حداقل موقعیت روی دروازه ها ایجاد شد و با همان گل غافلگیرانه وحید امیری به اتمام رسید. در این نیمه نفتی ها با استفاده از تک اشتباه مدافعان حریف به گل رسیدند و سپس تمام تلاش خود را برای حفظ این نتیجه انجام دادند. مهمترین حربه آنها برای حفظ نتیجه یارگیری و جلوگیری از استارت های حمله وران سریع راه آهن بود که در این کار هم موفق شد.

شرح گلها:

1 ـ صفر (نفت): حرکت پیام صادقیان از چپ توپ را در گوشه محوطه 18 قدم به وحید امیری رساند و او با یک بغل پای حرفه ای دروازه تیم راه آهن را گشود.
2-0(نفت ) :حرکت عالی امیری از راست با ارسالی خوب از بین ۲دفاع وسط حریف ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد واو با ضربه خوب زمینی دروازه را گشود.

بهترین بازیکن :

وحید امیری با یک گل و یک پاس پا ستاره این بازی بود .

اتفاق ویژه:

 نفت تهران با برد امروز مقابل راه آهن یکی دیگیر از خانه های سفید جدول را پر کرد . آنها با این برد 8 امتیازی شده و یک پله صعود کردند.

دقایق حساس:

دقیقه 2: محمد دانشگر با ضربه سر دروازه راه آهن را گشود اما ضربه اش توسط داور آفساید اعلام شد.
دقیقه 35: یک ضربه کاشته نصیب راه آهن شد که حرکت منصوریان در کنار زمین جالب بود. منصوریان با وجود اینکه ضربه از فاصله دوری نواخته می شد، مثل زمانی که پنالتی نواخته می شود، پشتش را به توپ کرد و صحنه را نگاه نکرد.
دقیقه 36: الویس نانگ پا به توپ از راست گریخت و لی در محوطه جریمه محکم توپ را به بیرون زد.
باز هم نگرانی عجیب منصوریان دیدنی بود
دقیقه 43: او در حالی که یک ضربه کاشته نصیب راه آهن شده وخطرناک هم نبود ۲دست خود را بالا برده وبا فریاد سیامک کوروشی را صدا زد وبه او علامت استقرار داد.
دقیقه 52: شوت سنگین مهرداد محمدی را شیخ ویسی به سختی مهار کرد.
دقیقه 62: تجمع دفاع نفت حرکت هجومی راه آهن وضربه مهرداد را ناکام گذاشت
دقیقه 93: کریمی راه آهن با شوت محکم وزمینی از پشت ۱۸که شیخ ویسی به خارج زد تنها فرصت این تیم در نیمه دوم را خلق کرد.

حاشیه:

* یک ساعت قبل از شروع بازی علیرضا رحیمی مدیرعامل راه آهن وارد زمین شد و به جمع کادرفنی اضافه شد و با آنها صحبت کرد و در کنار تماشاچیان قرار گرفت.
* منصوریان که تیمش تا حالا برد در لیگ برتر نداشته، بعد از به ثمر رسیدن گل، نشان از استرس بالا و خوشحالی اش بابت برد داشت.
* بعد از برنامه نود برادران محمدی بیشتر از قبل مورد توجه معدود تماشاگران حاضر هستند.
* یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با داد و فریادهای متوالی همه حتی ناظران و نماینده فدراسیون را عصبانی کرده و به او تذکر دادند که ساکت باشد.
* کارلوس سانتوس مدافع مصدوم نفت و مهدی جعفرپور بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که به تیم راه آهن پیوسته است، از جایگاه ویژه بازی را دنبال می کند.
* حرکات تکنیکی صادقیان باعث شد معدود تماشاگران حاضر با شعار پیام با تعصب او را تشویق کنند.
* بلافاصله بعد از تشویق صادقیان او با مصدومیت در بیرون زمین مشغول مداوا شد.
*  با زی بخاطر  به خاطر مصدومیت گلر نفت تهران دچار تاخیر ۲دقیقه ای شد.
* مهدی یکتا مدیررسانه ای راه آهن که نیمه اول به علت اعتراض اخراج شد در جایگاه اعتراض ادامه میدهد.

نتیجه بازی صبا فولاد 29 مهر 94 امروز + گل های بازی
نتیجه نهایی : صبای قم 2 - فولاد خوزستان 1
دانلود خلاصه بازی و گل های صبا و فولاد


جهش بلند صبا و دایی در جدول لیگ
صبا 2 - فولاد 1، ادامه تیره روزی ها اسکوچیچ 

صبا با این پیروزی 14 امتیازی شد و با 4 پله صعود به رده 5م جدول صعود کرد، آنها از سه مسابقه آخر خود 7 امتیاز به دست آورده اند.

فولاد در حالی به مصاف صبا رفته که تنها برد می‌تواند اوضاعش را بهتر کند و صبا نیز به دنبال ادامه پیروزی در دو بازی اخیر خانگی‌اش است.

استادیوم یادگار امام قم / تماشاگر: 300نفر

صبای قم:
حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، سامان آقازمانی(کریم اسلامی 46)، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی(یوسب چاخواشویلی90) و محمد قاضی

فولاد خوزستان:
علیرضا سلیمی،مهدی بدرلو(اکبر ایمانی 84)، ماتیاس چاگو ،امید خالدی،مهرداد جماعتی(دغاغله 63)،لئوناردو مساریچ،محمد رضا خانزاده،محمد اهل شاخه،ساسان انصاری،امیر حسین فشنگچی(حبیبی نژاد84) و حسین ابراهیمی

اخطار:
محمد اوسانی(58) از صبا
امیرحسین فشنگچی(60) از فولاد

شرح گل:
صبا 0- فولاد 1 (ساسان انصاری): دقیقه 23: پاس در عمق زیبای فشنچگی به محوطه جریمه صبا را ماچادو رها کرد تا به لک برسد اما ساسان انصاری از راه رسید و توپ را درون دروازه صبا قرار داد تا در آغوش اسکوچیچ قرار گیرد.
صبا 1- فولاد 1(امیرحسین صادقی): دقیقه 64: سانتر علی‌محمدی از جناح چپ را صادقی مدافع جلو کشیده صبا به زیبایی با ضربه سر در گوشه پایین دروازه سلیمی قرار داد تا صبا در خانه از حریفش عقب نباشد.
صبا 2 - فولاد 1(محمد قاضی): دقیقه 82: حرکت آرام‌طبع از جناح چپ و پاس او به آستانه دروازه فولاد قاضی را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه آرام دومین گل صبا را زد تا عامل عقب افتادن تیم سابقش شده باشد.

شرح نیمه اول:
بازیکنان صبا و فولاد با ارائه یک بازی کسل کننده و سرد به رختکن رفتند. هر دو تیم در دقایق ابتدایی پشت محوطه صاحب ضربه آزاد شدند اما بدرلو و صادقی این فرصت‌ها را از دست دادند. بعد از آن شاگردان دایی و اسکوچیچ موقعیت جدی خلق نکردند اما دقیقه 23 فشنچگی یخ بازی را آب کرد و با یک پاس تماشایی به خالدی تنها گل نیمه اول را رقم زد. بعد از آن هر دو تیم حتی برای گل زدن هم تلاش نمی‌کردند و مربیان نیز به بازیکنان توصیه خاصی نداشتند تا فولاد یک بر صفر پیروز به رختکن رود. البته صبایی‌ها دو فرصت در اواخر نیمه اول داشتند اما هیچ یک از آنها راهی به دروازه سلیمی نداشت تا اسکوچیچ در آستانه نخستین پیروزی فصل باشد.

اتفاق ویژه:
تشویق اسکوچیچ توسط تماشاگران فولاد که ششمین شکست فصلشان رقم خورده بود خاص‌ترین اتفاق مسابقه صبا و فولاد بود. ضمن اینکه قاضی هم با گلزنی برابر تیم سابقش شایستگی‌هایش را به رخ اهوازی‌ها کشید.


بهترین بازیکن:
محمد قاضی که انگیزه زیادی برابر تیم و سرمربی سابقش داشت در نیمه دوم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و با زدن گل پیروزی بخش تیمش صبا را به رتبه پنجم رساند. او چند موقعیت هم برای هم تیمی‌هایش خلق کرد اما آنها قدر فرصت‌هایشان را ندانستند.

دقایق حساس:
دقیقه 5: ضربه آزاد صادقی از گوشه راست محوطه جریمه فولاد از کنار دروزاه به بیرون رفت.
دقیقه 44: شوت سر ضرب ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از نزدیک کنج دروازه فولاد راهی اوت شد.
دقیقه 1+45: پاس‌های پیاپی صبایی‌ها پشت محوطه فولاد در سمت راست به آقازمانی رسید که سانتر او را قاضی با یک ضربه آکروباتیک ناقص زد تا توپ به راحتی در اختیار سلیمی قرار گرفت.
دقیقه 47: شوت اوسانی به سمت چپ پایین دروازه فولاد بعد از فرار به داخل محوطه جریمه موقعیت جدی را خلق کرد که سلیمی این توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه 56: علی‌محمدی بعد از حمل توپ از سمت چپ زمین به پشت قوس محوطه فولاد رسید اما شوت او را سلیمی جمع کرد.
دقیقه 57: شوت اوسانی از سمت راست زمین با اختلاف کم از کنار تیر عمودی دروازه فولاد راهی اوت شد.
دقیقه 69: پاس به بیرون اسلامی را علی‌محمدی از روی خط محوطه جریمه شوت زد اما توپ او به مدافع فولاد خورد و به اوت رفت.
دقیقه 72: شوت دغاغله به آرامی روی زمین غلتید و در اختیار لک قرار گرفت.
دقیقه 73: دغاغله سمت راست محوطه صبا به توپ رسید اما شوت او را لک با کف دست به زیبایی دفع کرد.
دقیقه 73: حرکات اضافه اسلامی بعد از پاس عمقی تماشایی قاضی موجب از دست رفتن موقعیت خوب صبا شد.
دقیقه 75: بعد از همکاری و پاس‌های متعدد صبایی‌ها پشت محوطه فولاد اسلامی با شوت دروازه سلیمی را تهدید کرد.
دقیقه 76: شوت ابراهیمی بعد از ریباند صبایی‌ها در کرنر با برخورد به فولاد به کرنر رفت اما داور دستور داد بازی از مقابل دروازه سلیمی آغاز شود.

حاشیه:

* علی دایی به همراه تمام اعضای کادر فنی صبا پیش از بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند و از اسکوچیچ و دستیارانش استقبال کردند.
* علی‌محمدی تنها بازیکن صبا بود که پیش از بازی به سمت فولادی‌ها رفت.
* ماچادو مدافع صبا که در بازی با پرسپولیس دستش شکسته بود امروز با دست بانداژ شده بازی می‌کند.
* خطای هند پشت محوطه‌ای که دقیقه یک برای فولاد گرفته شد با اعتراض علی دایی و ماچادو همراه شد.
* اختلال اینترنت ورزشگاه یادگار امام قم ارسال اخبار را برای خبرنگاران با مشکل مواجه کرده است.
* محمد آرام طبع در دو صحنه متوالی در برخورد با بازیکنان فولاد نقش بر زمین شد که این مسئله اعتراض شدید علی دایی و این بازیکن را در پی داشت البته صحنه آهسته نشان داد که برخوردی با این بازیکن رخ نداده است.
* بعد از گل فولاد دایی و اسکوچیچ جنب و جوش زیادی در کنار زمین ندارند و تماشاگر بازی هستند.
* هواداران قمی از علی دایی می‌خواهند محسن کرمی تنها بازیکن بومی صبا را وارد زمین کند.
* در محوطه جریمه حسینی صاحب موقعیت شد که مدافع حریف توپ را به اوت فرستاد ولی حسینی که به زمین افتاد اعتقاد به خطای پنالتی داشت ولی فغانی به خطا اعتقادی نداشت.
* نگرفتن سه کرنر برای صبا موجب اعتراض شدید علی دایی به ترکی و داور چهارم شد.
* بازیکنان صبا بعد از پیروزی خانگی به سمت هوادارانشان رفتند.

 نتیجه بازی ذوب آهن - گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ساعت
feedsara.rozblog.com/post/2998
Translate this page
1 day ago - ۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج پنج بازی اخیر ذوب آهن؛ گسترش فولاد صفر - یک ذوب آهن فولاد صفر - 3 ذوب آهن ذوب آهن 2 - یک بادران تهران ذوب آهن صفر - صفر ...

ذوب آهن به امید احتمالات مثبت :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../ذوب-آهن-به-امید-احتمالات-مثبت
Translate this page
چهارشنبه 29 مهر09:13. صفحه اصلی · جداول لیگ ها ... کد خبر: 1276573/2 زمان: 08:54 1394/07/29 بازدید: 622. پیش بازی گسترشذوب ... دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن هر دو بازی خودشان در اصفهان را با نتیجه 0-0 به پایان رساندند .نتیجه ای که به احتمال ...

حواشی بازی ذوب آهن گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ساعت ...

download9.ir/...بازی-ذوب-آهن---گسترش-فولاد.../29-س...
Translate this page
1 day ago - حواشی بازی ذوب آهن گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ساعت: 16:45. ... 94 عکس ها و حواشی بازی بازی 1394 01 14 ساعت 16 45 و ذوب اهن نتیجه بازی گسترش ... بازی های تیم های چهارشنبه 1394 07 29 ساعت 16 45 هفته 9 جام خلیج ...

پیش بازی ذوب آهن - گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ساعت ...

feedsara.rzb.ir/post/2995
Translate this page
1 day ago - پیش بازی ذوب آهن - گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ساعت: 16:45 ... نتیجه بازی گسترش فولاد ذوب آهن اصفهان جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰ ۱۷ ..... بازی استقلال و استقلال خوزستان: چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ (21 October 2015) ساعت .

90tv.ir :: پیش بازی ذوب آهن-گسترش فولاد/یحیی مقابل طلسم ...

90tv.ir/news/164114/یحیی-مقابل-طلسم-فولادشهر
Translate this page
پیش بازی ذوب آهن-گسترش فولاد/یحیی مقابل طلسم فولادشهر ... چهارشنبه 29 مهر 94،هفته نهم لیگ برتر. ذوب‌آهنگسترش فولاد تبریز ... فوق‌العاده‌ای هستیم که در مواقع خاص عالی نتیجه می‌گیریم · پیش بازی گسترش فولاد- نفت / موتور نفت روشن شده؟

اخبار ذوب آهن - موتور جستجوی قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/zobahan-ذوب%20آهن/.../...
Translate this page
بازی حساسی مقابل گسترش خواهیم داشت سرمربی ذوب آهن بازی امروز این تیم ... گل محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد با اشاره به این ...

جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران - توپ 90

www.top90.ir/iran/persian-gulf-league/?tpl=fixtures
Translate this page
چهارشنبه, 29 مهر 1394. 16:45: استقلال: v: استقلال خوزستان. 16:45: نفت تهران: v: راه آهن. 16:45: صبای قم: v: فولاد خوزستان. 16:45: ذوب آهن: v: گسترش فولاد.

آخرین اخبار فوتبال جام حذفی : نتیجه بازی گسترش فولاد ذوب آهن

newsme.blogsky.com/.../آخرین-اخبار-فوتبال-جام-حذف...
Translate this page
Sep 21, 2015 - آخرین اخبار فوتبال جام حذفی : نتیجه بازی گسترش فولاد ذوب آهن .... زنده نتیجه بازی استقلال و استقلال خوزستان - چهارشنبه 29 مهر 94 هفته نهم لیگ ...

دانلود گلهای بازی ذوب آهن - گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ...

feedsara.rzb.ir/post/3000
Translate this page
1 day ago - دانلود گلهای بازی ذوب آهن - گسترش فولاد چهارشنبه 1394/07/29 ساعت: 16:45 زنده ... نشست خبری پیش از بازی صبا- فولاد / ساعت 15 سه‌شنبه 28 مهر د.

جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران - توپ 90

www.top90.ir/iran/persian-gulf-league/?tpl=fixtures
Translate this page
چهارشنبه, 29 مهر 1394. 16:45: استقلال: v ... 17:00: استقلال اهواز: v: پدیده مشهد. دوشنبه, 4 آبان 1394 ... 14:00: گسترش فولاد: v: پدیده مشهد. 14:00: سیاه جامگان: v: سایپا.

وبسایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده

www.padidefc.com/
Translate this page
... با ما · عضویت. چهارشنبه 29 مهر 1394 ... سرمربی پدیده خراسان : برای بازی با استقلال آمادگی کامل داریم. 1394/07/20 ... استقلال اهواز. اهواز. 1394/07/29. 17 : 00. پدیده ...

پیش بازی نفت تهران - راه آهن؛ منصوریان به دنبال اولین ...

www.tarafdari.com/.../پیش-بازی-نفت-تهران-راه-آهن؛-م...
Translate this page
13 hours ago - زمان و مکان بازی نفت تهران - راه‌آهن چهارشنبه 29 مهر 94 ساعت 16:45. ... نتیجه 3 - 3 استقلال تهران را متوقف کنند و در هفته هشتم با نتیجه سنگین 5 - 0 ...

گزارش زنده؛ نفت تهران 0 - راه آهن 0 :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../گزارش-زنده؛-نفت-تهران-0-راه-آ...
Translate this page
نفتی های تهران به دنبال کسب اولین پیروزی خود در بازی با راه آهن هستند. شاگردان تارتار نیز ... چهارشنبه 29 مهر17:04. صفحه اصلی ... کد خبر: 1276736/8 زمان: 17:00 1394/07/29 بازدید: 84. هفته نهم لیگ برتر؛ .... خشونت بی نتیجه در تبریز (عکس).

پیش بازی نفت تهران - راه آهن؛ منصوریان به دنبال اولین پیروزی

khabarfarsi.com/ext/14601566
Translate this page
پیش بازی نفت تهران - راه آهن؛ منصوریان به دنبال اولین پیروزی ... راه‌آهن. چهارشنبه 29 مهر 94 ... در ورزشگاه آزادی با ارائه یک بازی بسیار خوب با نتیجه 3 - 3 استقلال تهران را متوقف کنند و در هفته هشتم با نتیجه سنگین 5 - 0 استقلال اهواز را شکست دادند.

پیش بازی نفت تهران - راه آهن؛ منصوریان به دنبال اولین پیروزی

tnews.ir/news/900450399219.html
Translate this page
1 day ago - پیش بازی نفت تهران - راه آهن؛ منصوریان به دنبال اولین پیروزی. ... چهارشنبه 29 مهر 94 ... با ارائه یک بازی بسیار خوب با نتیجه 3 - 3 استقلال تهران را متوقف کنند و در هفته هشتم با نتیجه سنگین 5 - 0 استقلال اهواز را شکست دادند.

سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم

www.sabayeqom.com/
Translate this page
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه چند غایب در بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال داریم اما می‌توانیم در خانه خود فولاد خوزستان را شکست بدهیم.

روز سخت اسکوچیچ در قم :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/.../روز-سخت-اسکوچیچ-در-قم
Translate this page
دو تیم فولاد و صبا باید 21مین دیدار خود در لیگ برتر را این هفته در قم برگزار کنند. ... چهارشنبه 29 مهر09:17 ... کد خبر: 1276575/7 زمان: 09:02 1394/07/29 بازدید: 316 ... 4 بازی برده است.10 بازی دیگر این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اخبار صبای قم - موتور جستجوی قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/...صبای%20قم/0/20
Translate this page
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه چند غایب در بازی هفته نهم لیگ برتر .... از قم، در حالی که دیدار تیم های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از پانزدهمین هفته ... داریم و تلاش می کنیم به همراه انجام بازی خوب، نتیجه خوبی را نیز کسب کنیم.

آخرین نتایج لیگ برتر 29 مهر 94 + دانلود گل های بازی و نتیجه ...

libarshad1388.blogsky.com/.../29/.../آخرین-نتایج-لی...
2 hours ago - دانلود گل های بازی ذوب آهن و گسترش فولاد + خلاصه بازی 29 مهر 94 امروز گزارش کامل + ... نتیجه بازی نفت تهران راه آهن 29 مهر 94 امروز نتیجه نهایی ... بازی استقلال و استقلال خوزستان: چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ (21 October 2015) ساعت .

استقلال تهران :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/20/استقلال-تهران
هافبک جوان سیاه جامگان که در بازی های این فصل توانسته است دروازه دو تیم ... پیش بازی استقلال تهران – استقلال خوزستان 1394/07/29. دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران پنجمین رویارویی خود در لیگ برتر را این هفته در آزادی برگزار می کنند. ... مدافع استقلال به دلیل سرماخوردگی شدید که از بازی با پدیده نصیبش شده بود، ...
آمار، جدول، نتایج و برنامه دیدارهای لیگ های سراسر دنیا در سایت توپ 90. ... دانلود گل ها ... چهارشنبه, 29 مهر 1394. 16:45: استقلال: v: استقلال خوزستان. 16:45: نفت تهران: v: راه آهن ... 16:45: ذوب آهن: v: گسترش فولاد. 17:00: استقلال اهواز: v: پدیده مشهد. دوشنبه ...
متاسفانه با یک گل زود هنگ. ... تیمهای استقلال و پدیده از هفته هشتم لیگ برتر در مشهد به تساوی یک بر یک دست یافتند ... گزارش تصویری دیدار استقلال و راه آهن ... گزارش تصویری بازی گسترش فولاد و استقلال ... گزارش تصویری بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان .... ضد گزارش بازی استقلال و نفت ... چهارشنبه 1394/07/29 ساعت: 16:45
نتایج لیگ برتر ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال و جدول نتایج لیگ برتر ایران ... بازیهای لیگ برتر در فصل 94 - 95 را به همراه آخرین تغییرات جدول لیگ برتر ... نتایج کامل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از هفته اول تا اکنون را به همراه ... راه آهن, 0-5, استقلال اهواز, 15:45 .... راه آهنگسترش فولاد تبریز - ورزشگاه شهدای شهر قدس

نتیجه “بازی استقلال و گسترش فولاد” 24 شهریور 94 + فیلم

namnak.com/20580-بازی-استقلال-و-گسترش-فولاد....
Sep 15, 2015 - بازی استقلال و گسترش فولاد و بازی امروز استقلال و فیلم بازی ... 94 از هفته ششم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی استقلال و ... بنیان دیزل برگزار شد و تیم استقلال با 2 گل حریف را شکست داد. ... نتیجه بازی استقلال و نفت روز پنج شنبه 20 شهریور 93 + فیلم · بازی استقلال و پیکان ... پر بیننده های امروز.
اولین پایگاه اطلاع رسانی جام حذفی فوتبال ایران، نتیجه ها، فینال ها، رتبه بندی. ... منصوریان : بازی با راه‌آهن که پنج گل به استقلال اهواز زده سخت بود/ از تعطیلات لیگ راضی‌ام ... مظلومی: آنچه انتظار داشتیم محقق نشد/ فشردگی لیگ عامل این نتایج است - 13 دقیقه پیش ... هفته نهم لیگ برتر/ گزارش زنده؛ صبای قم 2 - فولاد 1 - 1 ساعت پیش ...
تیم استقلال تهران در گرما و رطوبت بالای اهواز و در یک بازی نفس گیر موفق شد ... 5 hours ago - دانلود گلهای بازی استقلال - راه‌ آهن جمعه 3 مهر 94 . ... 19 hours ago - نتیجه بازی صبا و سپاهان / لیگ برتر / 2 مهر 94 + فیلم و گل ها. نتیجه بازی صبا . ... دانلود گل های بازی پرسپولیس ذوب آهن پنجشنبه 29 مرداد 94 · نتیجه نهایی ودانلود …
مشاهده جدول کامل بازی ها و امتیاز های لیگ برتر ایران هفته 9، فصل 95 - 94 با جزئیات کامل ... رتبه, تیم, امتیاز, تعداد بازی, برد, تساوی, باخت, گل زده, گل خورده, تفاضل گل. 1, استقلال تهران, 17, 8, 5, 2, 1, 14, 9, 5 ... 4, ذوب آهن اصفهان, 14, 8, 4, 2, 2, 8, 3, 5 ... 8, گسترش فولاد تبریز, 12, 8 ... 12, راه آهن, 9, 8, 2, 3, 3, 13, 11, 2 ... آخرین آخبار:.
1 day ago - دانلود گل های بازی گسترش فولاد 3-2 ذوب آهن · 000با به اشتراک گذاری این مطلب، . ... ۵ روز پیش - نتایج پنچ بازی اخیر گسترش؛ استقلال اهواز 2 – صفر گسترش گسترش .... کنفرانس خبری سپاهان و راه آهن - گسترش و صبا پیش از بازی. .... لیگ برتر ایران 95-94: ذوب آهن - گسترش فولاد (پیش‌بینی نتیجه) لیگ برتر ...

نتیجه بازی استقلال و راه آهن لیگ برتر 3 مهر 94 + فیلم زنده ...

pixmodel.ir/نتیجه-بازی-استقلال-و-راه-آهن-لیگ-برت...
Sep 25, 2015 - دانلود گلهای بازی استقلالراه‌ آهن جمعه ۳ مهر ۹۴ – شمالکده ویدیو های ... نتایج زنده لیگ برتر, نتایج زنده فوتبال ایران و جهان – خبر پو. ... نتیجه بازی استقلال و پدیده ۴ اردیبهشت ۹۴ – نگاتیوی دانلود | فیلم . .... نتیجه بازی صبا سپاهان/ لیگ برتر / ۲ مهر ۹۴ + فیلم گل ها . ... alef.ir/vdccemqim2bqo08.ala2.html?29txt.
ساعت و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در فصل ۹۳ – ۹۴ در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۹۳ ... آهن, فولاد, سایپا, ملوان, راه آهن, گسترش فولاد, استقلال خوزستان, پیکان, نفت مسجدسلیمان , پدیده خراسان . .... نتیجه بازی والیبال ایران – آمریکا ۱۰ خرداد ۹۴ + عکس ها ... دانلود گل های بازی رئال بارسا ۲۸ فروردین ۹۳ فینال کوپا دل ری.
10 hours ago - پیش بازی استقلال - استقلال خوزستان 29 مهر 94 دو تیم استقلال و استقلال ... هفته نهم رقابت های لیگ برتر جمعه به مصاف هم می…,پیش بازی استقلال ... راه آهن یک - صفر استقلال خوزستان ... استقلال خوزستان - فولاد خوزستانورزشگاه غدیر شهرستان اهواز، ساعت .... دانلود ویدیو؛ گل های بازی ملوان - استقلال خوزستان.
پرسپولیس در 7 بازی اخیر خود در لیگ 2 صفر فولاد و 2 یک سیاه جامگان را ... آیا برانکو در مورد طارمی ... ساعت : 19:20 :: تاریخ : چهارشنبه, 29 مهر 1394 :: مشاهده خبر.
Sep 25, 2015 - نتیجه بازی استقلال و راه آهن امروز جمعه 3 مهر 1394 در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال را ... namnak.com نتایج لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس 94-95 جدول - نمناک ... نتیجه بازی صبا سپاهان/ لیگ برتر / 2 مهر 94 فیلم گل ها - دانلود . ... های سایپا، پرسپولیس، استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران .

نتیجه بازی استقلال پدیده 24 مهر 94+گل ها - دا | دانلود سریال 94

download-series.ir/.../نتیجه-بازی-استقلال-پدیده-24-...
5 days ago - نتیجهبازی استقلال و گسترش فولاد” 24 شهریور 94 + فیلم. ... جمعه, 24 مهر 1394. … گل های بازی استقلالخوزستان 1 – 1 پدیده مشهد | طرفداری ... پیش بازی پدیده و استقلال: نتایج 5 بازی قبلی دو تیم :: شیلا. shila.blog.ir/… ... نتیجه بازی استقلال راه اهن / لیگ برتر / 3 مهر 94 + فیلم گل ها – دانلود . …. در صورتی که ...

نتایج هفته دوم لیگ برتر ایران 94-95 + جدول رده بندی - فیفا ...

fifadl.com/نتایج-هفته-دوم-لیگ-برتر-ایران-94-95/
هفته دوم لیگ برتر ایران جام خلیج فارس از پنجشنبه ۱۵ مرداد با مسابقه پدیده مشهد و فولاد خوزستان آغاز ... ذوب آهن اصفهان ۰ – ۱ سپاهان اصفهان ساعت ۲۱:۰۰ نتیجه پایانی.

نتیجه بازی فولاد و ذوب آهن 6 اردیبهشت 94 - نگاتیوی دانلود ...

negatv.ir/.../نتیجه-بازی-فولاد-و-ذوب-آهن-6-اردیبهشت-... - Translate this page
Apr 26, 2015 - نتیجه بازی سپاهان و راه آهن 4 اردیبهشت 94 دانلود آهنگ جدید رز بلاگ ... مشاهده جدول کامل بازی ها و امتیاز های لیگ برتر هفته 27، فصل 94 94 با جزئیات ... آهن دانلود گل های بازی ۴ روز پیش نتیجه آخر بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران 94 :: سریال ... 4 آوریل 2015 ذوب آهن و گسترش فولاد نتیجه بازی ذوب آهن و گسترش فولاد ...
سایت هواداران استقلال آبیته دات کام - در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم ... گسترش فولاد 0 ... تاریخ بازی: استقلال 3. راه آهن 3. استادیوم: آزادی. تاریخ بازی: پدیده مشهد 1 .... دانلود گل بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان | هفته بیست و دوم لیگ چهاردهم ... ویژه دربی: دانلود گل های استقلال به پرسپولیس در دربی های دهه 70 (دهه دربی های ...
لیگ یک. بازی های لیگ یک ... برنامه بازی ها - لیگ برتر (خلیج فارس)-9495 گروه لیگ برتر. با انتخاب تیم مورد علاقه خود از ... میزبان, گل زده, میهمان, گل زده, تاریخ, زمان, محل برگزاری .... راه آهن یزدان, 5, استقلال اهواز, 0, 1394/07/24, 15:45, خلاصه بازی · گسترش ... ذوب آهن اصفهان · گسترش فولاد, 1394/07/29, 16:45, خلاصه بازی · استقلال ...

پخش زنده و مستقیم نتیجه نهایی استقلال و استقلال خوزستان ...

www.matlabsaraa.ir/.../پخش-زنده-و-مستقیم-نتیجهها...
6 hours ago - دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال و استقلال خوزستان,ترکیب احتمالی و ... قابل استفاده برای انواع چای و دمنوش های گیاهی . ... دانلود فیلم بازی الاهلی امارات نفت تهران 29 شهریور 94 . ... 6 Aug 2015 - پخش زنده و مستقیم بازی پدیده خراسان - فولاد خوزستان . ... نتیجه بازی استقلال و راه آهن لیگ برتر ۳ مهر ۹۴ + فیلم زنده .
۱۳۹۴/۰۷/۲۹ ۱۹:۲۰تارتار: داور تحت تاثیر بازیکنان ملی‌پوش نفت بود - در نیمه دوم می‌توانستیم 2 ... ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ ۱۶:۰۰هفته دوم لیگ برتر فوتسال دختران؛ استقلال 14 گل خورد و باخت; ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ .... مبارزه می کنند; ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ۱۰:۳۰رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا بهمن ماه در تایلند ... خلاصه بازی ذوب آهن 0 - 0 گسترش فولاد (ویدئو) ...
چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴, ۱۱:۳۱ ... لوگوی باشگاه پدیده مشهد - 100 در 100 پیکسل ... در برنامه نود به بررسی اتفاقات داوری دیدار استقلال و راه آهن و همچنین ... کاپیتان تیم استقلال تصمیم گرفت تا پایان رقابت های لیگ برتر،یاد کاپیتان فقید پرسپولیس ... حیدری با استقلال تمرین کرد/ابراز تعجب آبی پوشان از نتیجه بازی پرسپولیس

برنامه بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران ( 94-95 ) جام خلیج ...

www.molkaneh.com/برنامه-بازیهای-لیگ-برتر-فوت...
ملکانه : مطالب جالب و خواندنی - hofhv - دانلود کلیپ خنده دار ... برنامه و نتایج هفتگی دوره پانزدهم بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران ( ۹۴-۹۵ ) جام خلیج ... ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ ۱۹:۳۵, یادگار امام قم, صبای قم, ۰-۰, استقلال اهواز, استقلال اهواز .... ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ ۱۶:۴۵, فولادشهر اصفهان, ذوب آهن, گسترش فولاد ... بازی این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
... مهم سوبله چوبله ... نتایج پنچ بازی اخیر استقلال؛ استقلال 2 - یک نفت گسترش فولاد ... 3 . نتیجه بازی استقلال راه اهن / لیگ برتر / 3 مهر 94 + فیلم گل ها - دانلود . ... راه اهن ... 5 hours ago - دانلود گلهای بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان . ... 1394 راه آهن 94 نتیجه ی آخرین بازی آرسنال پرسپولیس 1 ... 1394 ملوان استقلال 17:
لیگ قهرمانان اروپا نتایج کامل رقابت های لیگ قهرمانان در دور سوم مرحله گروهی - ... لیگ برتر ایراننفت تهران2-0 راه آهن؛ نفتی ها به اولین پیروزی فصل خود رسیدند - · لیگ قهرمانان اروپاپیش بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید؛ جدال دو تیم پرستاره اروپا ... لیگ برتر ایرانصبا قم 2-1 فولاد خوزستان؛ باز هم شاگردان اسکوچیچ شکست خوردند -.
نتایج بازیهای های امروز لیگ برتر در هفته هشتم در تاریخ 94/07/24 ... پایان بازی, گسترش فولاد, 1 - 1, نفت تهران ... ارسال توسط admin تاریخ : جمعه 24 مهر 1394 ... به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال امروز در ورزشگاه راه آهن در دیداری ... تک گل این بازی را پروپیچ مهاجم کروات استقلال در دقیقه 25 نیمه دوم به ثمر رساند.

خلاصه بازی نفت تهران 1-3 ذوب آهن اصفهان | طرفداری

www.tarafdari.com/.../خلاصه-بازی-نفت-تهران-1-3-ذو...
Jun 1, 2015 - اخبار ورزشی ویدیو نتایج زنده جداول و نتایج پیش بینی بسکتبال نقل و انتقالات ... خلاصه بازی نفت تهران 1-3 ذوب آهن اصفهان ... دانلود خلاصه بازی ... برنامه 90- برترین های هفته 8 لیگ برتر (94/7/27) ... بایرن مونیخمویس: شکستن رکورد گلزنی تیم ملی انگلستان در 29سالگی، افتخاری ارزشمند برای رونی استونگر: ...
اخبار لیگ برتر و جدیدترین اخبار ورزشی را ,در سایت خبر ورزشی, تک گل مشاهده کنید. روزنامه خبر ورزشی + سایت اخبار فوتبال + دانلود کلیپ فوتبال + سایت گل. ... تیم, بازی, امتیاز. 1, استقلال ... جهت مشاهده جدول کامل لیگ های فوتبال کلیک کنید ... چهارشنبه 29 مهر 1394. صبا ? - ? فولاد, 16:45. نفت ? - ? راه آهن, 16:45. ذوب آهن ? - ?
Aug 20, 2015 - دانلود گلهای بازی استقلال و استقلال اهواز جمعه 30 مرداد 94 · نتیجه … ... دانلود بازی گسترش فولاد - تراکتورسازی جمعه 16 مرداد 94 ... دانلود بازی پرسپولیس ذوب اهن 29 مرداد 94 | سایت آگهی … ... جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران – توپ 90 ... راه آهن ? – ? صبا, 18:15 … تیتر روزنامه های ورزشی 27 مرداد 1394 ...

دانلود گل بازی نفت تهران 11 خرداد 94 | دانلود آهنگ | سرگرمی ...

tir94.ir/tag/دانلود-گل-بازی-نفت-تهران-11-خرداد-94/
May 31, 2015 - نتیجه و دانلود گل بازی ذوب آهن و نفت جمعه 11 اردیبهشت 94 … ... دانلود گل های بازی پدیده و نفت 11 اردیبهشت 94 | دانلود آهنگ . ... دانلود گلهای بازی استقلال و ذوب آهن را در زیر قرار داده ایم : گل امید ابراهیم. .... و هشتم لیگ برتر ایران فصل 1393/94) ، دانلود فیلم گل های بازی ذوب آهن و گسترش فولاد در لیگ برتر ایران.
مشاهده آنلاین نتایج زنده لیگ برتر فوتبال ایران و کشورهای معتبر اروپایی, سایت نتایج زنده فوتبال ایران و جهان, ورزش3 ... آخرین تغییرات تا 13:33 به وقت ایران ... ذوب آهن ? - ? گسترش فولاد. 16:45. 1394/07/29. نفت تهران ? - ? راه‌آهن. 17:00 .... زد و خورد جوان های تماشایی در حوالی صدر/ پیش بازی استقلال تهران – استقلال خوزستان.
فوتبال ایران + مسابقات آنلاین فیفا - مطالب نتایج لیگ برتر ایران 93 - 92 ... دوشنبه 27 مهر 1394 (09:25) ... و نفت مسجد سلیمان نیز به عنوان صدرنشین های دسته یک به لیگ برتر 94-93 ... ذوب آهن با یک گل راه آهن را شکست داد و در لیگ برتر ماندنی شد. ... دو بازی دیگر بین سایپا کرج - گسترش فولاد و استقلال خوزستان - داماش نیز ...

فوتبال ایران - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=78
پس لرزه های پرسپولیس ٓ-صبا همچنان ادامه دارد; آنهایی که می گویند فوتبال 90 دقیقه ... دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در شرایطی با نتیجه تساوی به پایان ... به گزارش مهر، روز دوم از هشتمین هفته پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از .... کمک داور بازی استقلال و راه آهن اشتباهات زیادی داشتند و طبق آیین نامه محروم می شوند.
Translate this page
Persepolis F.C.
وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، آخرین اخبار مربوط به باشگاه را می توانید در این ... حاشیه های قبل از بازی سیاه جامگان - پرسپولیس 28 مهر 94 / ویدئو ...

یوز - آخرین مطالب استقلال تهران

yooz.ir/blogs/?t=1...استقلال%20تهران
53 mins ago - نتایج لیگ برتر-هفته9. استقلال تهران 1 - استقلال خوزستان 1 ذوب‌اهن 0 - گسترش فولاد 0 استقلال اهواز 2 - پدیده 3 نفت تهران 2 - راه اهن 0 برد صبا (2) مقابل ... نتیجه نهایی بازی فوتبال استقلال استقلال خوزستان 29 مهر+گل های بازی ... استقلال خوزستان 29 مهر 94 + دانلود گل های بازی نتیجه بازی استقلال استق. بلاگ.
1394/07/29 ... برنامه و نتایج .... به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل شریفات . ... پخش زنده بازی از شبکه ... ذوب آهن اصفهان .... دیدار با تیم فوتبال صبای قم در جریان هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران مهاجم سرعت ... با زدن 3 گل در هفته دوم؛ .... خبر واگذاری فولاد نوین به استقلال اهواز و حفظ سهمیه لیگ برتر استان خوزستان ...
برای اولین بار در ایران سایت "دی اسپورت" نتایج زنده مسابقات لیگ دسته دوم کشور را .... عناوین روزنامه های ورزشی 94/07/29 ... ویدئو: خلاصه بازی نفت امیدیه و نفت نوین ... ( راه آهن) • ماتیاس چاگو ،حسین ابراهیمی و مهدی بدرلو -ساسان انصاری (فولاد) • مهدی ... میثم مجیدی (استقلال) • شهرام گودرزی -محمد ابراهیمی - مهدی کیانی (گسترش فولاد).
زمان و ساعت دقیق پخش زنده بازی استقلال و راه‌آهن - نتایج زنده | خبرهای . .... نتیجه بازی استقلال و پدیده 4 ... مستقیم نتیجه بازی استقلال و استقلال اهواز پنجشنبه 29 مرداد ... ساعت پخش بازی های هفته اول لیگ برتر ایران 94-95 - جدید 94 ،جدید 2015. photosnew94.ir/. ... نتیجه بازی استقلال و صبا جمعه 11 اردیبهشت 94 - نگاتیوی دانلود .

آخرین اخبار فوتبال لیگ برتر گزارش زنده نتیجه بازی ...

alpgroup.ir/.../آخرین+اخبار+فوتبال+لیگ+برتر+گزا...
تیم های استقلال اهواز و گسترش فولاد امروز و از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر در ... آخرین اخبار فوتبال لیگ برتر : نتیجه بازی استقلال و پدیده - 24 مهر 94 | دانلود خلاصه ... تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری خانگی مقابل راه آهن با انگیزه که یک نیمه 10 ... گل ها و خلاصه بازی صبا قم 1-2 نفت تهران – طرفداری | قطره … گزارش زنده: ...

اخبار استقلال - تی نیوز

tnews.ir/Tags/استقلال
کمپین استقلالی ها علیه فردوسی پور و برنامه نود در شبکه های مجازی کمپین استقلالی ها علیه فردوسی پور و برنامه نود در شبکه های مجازی ... برخی نمی خواهند استقلال اهواز نتیجه بگیرد/برای نشستن حنطه روی نیمکت راه هایی وجود دارد برخی نمی خواهند استقلال ... پرسپولیس پاس دوقلوهای راه آهن را گل می کند؟ .... امروز چهار‌شنبه، 29 مهر 1394
از اردوی استقلال هم خبر می رسد پنج بازیکن کلیدی این تیم درحال حاضر دو اخطاره هستند و ... قرمزها که در این بازی هم سیاه پوشیده بودند، در یک بازی پرهیجان با 2 گل ... از دستفروشی در استادیوم و دیزی فروشی در جنوب شهر تا درخشش در لیگ برتر ...... چهارشنبه94/7/29ساعت16:45 ذوب آهن - گسترش (شبکه ورزش) .... گل / چهار شنبه 29 مهر 94.

نتیجه بازی ملوان راه اهن لیگ برتر 23 شهریور

linkrss.ir/نتیجه-بازی-ملوان-راه-اهن-لیگ-برتر-23-شهر...
Sep 14, 2015 - دانلود گل های بازی ملوان راه اهن لیگ برتر 23 شهریور. گل های بازی ... راه آهن. پنجشنبه, 23 مهر 1394. نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن 23 مرداد 94 + فیلم.
آخرین تاریخ بروز رسانی ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶ ... به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر در رابطه با بازی تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان گفت: بازی خوبی بود، در دو ...

نتیجه بازی استقلال نفت لیگ برتر 30 شهریور - دلتنگی

deltangy.net/.../نتیجه-بازی-استقلال-نفت-لیگ-برت...
Sep 21, 2015 - نتیجه و گل های بازی فوتبال استقلال تهران و نفت تهران لیگ برتر 30 6 ... استقلال نفت؛ رویارویی مجدد منصوریان با آبی‌ها پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد و صعود به رده ... برتر می‌رسد و صدر جدول آبی خواهد شد 00:36 یکشنبه 29 شهریور 1394 ... فوتبال ایران18:30 07/03 استقلال راه آهن · 17:20 07/04 ذوب آهن نفت ...
سارا خدادادیمهر 29, 1394اخبار پرسپولیس, پیشکسوتان 0 · پرسپولیس با دو، سه پیروزی دیگر، راه قهرمانی را پیدا می‌کند ... پرسپولیس با همین بازی استقلال را شکست می دهد ... گزارش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با صبا ... برنامه جام‌حذفی اعلام شد/ذوب آهن- پرسپولیس 13 آبان ... گل های بازی پرسپولیس – پاراگ 15 مهر 94.
با دنبال کردن کانال سپاهان اف سی در تلگرام ، همیشه و در هر مکان از آخرین اخبار و ... است که در نتیجه این شرایط دشوار، ترکیب تیم اصفهانی به مرور جوان و جوان‌تر شده است. ... چرخابی: ضعیف‌ترین بازی چند فصل اخیر سپاهان را مقابل ملوان دیدم/باید فکر این ... ویدئوی گزیده دیدار تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته نهم رقابت های لیگ ...

جام نیوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport
بروزترین نتایج زنده معتبرترین لیگ های فوتبال ... هفته 9 جام خلیج فارس : ذوب آهن - گسترش فولاد .... دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر است. ... رامین رضائیان در بازی سیاه جامگان موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند. .... صفحه نخست روزنامه های ورزشی 94.07.29 / تعبیر خواب هانی.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان - مطالب آخرین نتایج لیگ

www.zamoone.com/.../جدیدترین-اخبار-فوتبال-ایران...
5 days ago - گسترش فولاد 1 - 1 نفت تهران . ... نتایج بازیهای های امروز لیگ برتر در هفته هشتم در تاریخ 94/07/24 ... پایان بازی, راه آهن, 5 - 0, استقلال اهواز ... برچسب ها:نتیجه بازی امروز استقلال، نتیجه بازی استقلال و پدیده، نتیجه بازی گسترش فولاد و نفت ... نتایج دیدارهای های امروز لیگ برتر در هفته هفتم در تاریخ 94/06/29.

برد ملوان بی دروازه بان از پرسپولیس/باخت تراکتور/فولاد ...

www.irinn.ir/.../برد-ملوان-بی-دروازه-بان-از-پرسپولی...
Feb 6, 2015 - دیدار تیم های تراکتورسازی و پدیده از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ... فولاد نیز ۳ بر صفر از استقلال خوزستان برد. ... ۱۳۹۴ چهار شنبه ۲۹ مهر | 2015 - 10 - 21 ... دانلود ... این نتیجه درحالی رقم خورد که در دقایق پایانی مسابقه، دروازه بان ملوان، با ... در دیگر بازی های این هفته، دیروز راه آهن با سه گل مغلوب میهمانش ذوب آهن ...
Aug 14, 2015 - نتیجه نهایی بازی و دانلود خلاصه بازی ملوان ذوب آهن 9 مرداد 94 دانلود خلاصه ... استقلال تهران ... نتیجه بازی پیکان و راه آهن 20 اردیبهشت 94 - نگاتیوی دانلود . ... دوم لیگ برتر,نتیجه نهایی بازی فولاد و پدیده مشهد 15 مرداد,دانلود بازی ... 6 days ago .... دانلود گلهای بازی استقلال و ذوب آهن را در زیر قرار داده ایم : گل امید ابراهیم.
اخبار ورزشی ویدیو نتایج زنده جداول و نتایج پیش بینی بسکتبال نقل و انتقالات ... دیگه خیییییییلی تیم ها نتیجه گرا شدن ... دیشب استقلال حرکت عمقی هم داشت اما چون راه آهن همشون دفاع بودن با سانترهای خسرو ... برنامه 90 - گزارشی از حواشی بازی پدیده - استقلال تهران (94/7/27) ... برنامه 90- برترین های هفته 8 لیگ برتر (94/7/27).

تاریخچه‌ کامل 12 دوره لیگ برتر + جدول - مشرق نیوز | آخرین ...

www.mashreghnews.ir/.../تاریخچه‌-کامل-12-دوره-لیگ-...
Jul 20, 2013 - پس از سایپا، تیم ذوب‌ آهن اصفهان قرار دارد که با برگزاری دو بازی رفت و برگشت ... تیم سایپا در لیگ 84 مقابل راه‌آهن، رضا نوروزی مهاجم تیم فولاد خوزستان در لیگ دهم ... در زیر اسامی قهرمانان و آقای گل‌های ادوار مختلف لیگ برتر و جدول رده‌بندی کلی ... 1349: تاج (استقلال) - آقای گل: حسین کلانی از پرسپولیس با 7 گل‌زده
Aug 14, 2015 - نتیجه بازی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94+گل ها :: اخبار|ورزشی . ... خلاصه بازی سیاه جامگان نفت تهران پنجشنبه 22 مرداد 94 · حواشی بازی . .... تراکتورسازی تبریز حواشی لیگ برتر ذوب‌آهن اصفهان راه‌آهن سورینت سایپا . ... Jul 20, 2015 - تیم های فولاد و استقلال خوزستان روز جمعه 23 مرداد 94 اولین دربی فوتبال خوزستان در ...
Tuesday, October 20, 2015, چهارشنبه 29 مهر 1394 ... ISN - مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا با تمجید از بازی درخشان تراکتورسازی مقابل تیم خود، گفت: ...
منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 2 لیگ برتر خلیج فارس 15مرداد ... و هر چهار گل بازی تیم های فولاد خوزستان و راه آهن، یک گل تیم استقلال، تنها گل سیاه ... گسترش فولاد تبریز، تراکتور سازی تبریز، نفت تهران و ذوب آهن اصفهان تیم ..... نفت تهران بدنبال قهرمانی در فصل 95-94 (ویدیو) .... چهارشنبه 29 مهر 94

Football.ir - اخبار فوتبال : «امیر قلعه‌نوعی»

football.ir/news/list/person/amir-ghalenoei-1108.html
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: نیت من این است که نکونام و قلعه نویی را آشتی بدهم و ... طبق شنیده‌ها امیر قلعه‌نویی علاقه‌ای به هدایت هیچ تیمی تا نیم‌فصل لیگ برتر .... بعد از نتایج ضعیف تونی اولیویرا با تراکتورسازی، مربی پرتغالی این تیم به ... در رفسنجان، مس این شهر به مصاف فولاد یزد رفت و در پایان این بازی با نتیجه ۳ -۳ ...

دانلود گل های بازی پدیده تراکتور سازی جمعه 30 مرداد 94 ...

93z.ir/.../دانلود-گل-های-بازی-پدیده-تراکتور-سازی-ج/
Aug 21, 2015 - دانلود گلهای بازی استقلال و استقلال اهواز جمعه 30 مرداد 94 · نتیجه … ... گل زده و 3 گل …. 22 مارس 2015 نتیجه بازی گسترش فولاد ذوب آهن اصفهان جمعه ۲۸شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰ ۱۷ … جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران – توپ 90 ... جمعه 30 مرداد 1394. پدیده ? – ? تراکتورسازی, 17:30. راه آهن ? – ? صبا, 18:15 …

پیش بازی نفت راه‌آهن/ زردهای خطرناک در تختی - بیابلاگ ...

www.byablog.ir/.../پیش-بازی-نفت-ـ-راه‌آهن-زردهای-خط...
کد خبر: 1276576/9 زمان: 09:05 1394/07/29 بازدید: 412 ... بعد از برد 5 گله مقابل استقلال اهواز، مهدی تارتار با لشکر خطرناکش مقابل تیمی قرار می‌ گیرد که با ... به گزارش "ورزش سه"، نفتی ها که در تب اولین پیروزی در لیگ‌برتر می‌ سوزند، بعد از یک نمایش نسبتا خوب مقابل گسترش فولاد حالا میزبان راه‌آهن هستند. ... بازی های قدیمی

هفته پنجم لیگ برتر 94 94

pezeshki.zakersoft.ir/هفته-پنجم-لیگ-برتر-94-94/
Sep 15, 2015 - راه‌آهناستقلال اهواز-ورزشگاه شهدای شهر قدس. جمعه 24 مهر 94. سایپا – ذوب آهن- ورزشگاه پاس قوامین. فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه ...
برنامه نتایج و جدول هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ پانزدهم - 95-94 - هفته 9 ... نفت تهران. راه آهن. 29/7/94 ساعت 16:45. ذوب آهن. گسترش فولاد. 29/7/94 ساعت 16:45 ... راه آهن. 2, 1, صبای قم, 30/5/94 ساعت 18:15. استقلال اهواز, 1, 2. استقلال. 30/5/94 ..... تیتر روزنامه های ورزشی .... بازیهای غرب آسیا (1) ... 45-دانلود آهنگ مجتبی شریف
2 mins ago - بنا به گزارش آکاایران : وی افزود: "در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود ولی در ... آخرین تاریخ بروز رسانی 29 مهر 94 ساعت 18:56. استقلال اهواز 2 - 3 پدیده مشهد؛ روزهای تیره ادامه دارد. آکایران :استقلال اهواز 2 - 3 پدیده مشهد؛ روزهای تیره ادامه دارد آکاایران: استقلال ... طرفداری- تیم های نفت تهران و راه آهن در چارچوب هفته نهم لیگ برتر ...
به گزارش ورزش 3 سازمان لیگ‌برتر فوتبال ایران برنامه ادامه جام‌حذفی ایران را به ... حذفی گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در مورخه 29 شهریور مقدور نبود و این ... هفته هفتم-شنبه 4 مهر 94-ساعت 17:20-ذوب آهن-نفت تهران-ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... هفته هفتم؛ جمعه 3 مهر 94-ساعت 18:30 استقلال تهران-راه آهن تهران؛ ورزشگاه آزادی تهران

سا موزیک | فولاد خوزستان تراکتورسازی بازی تبریز مقابل ...

saamusic.ir/.../فولاد+خوزستان+تراکتورسازی+بازی+...
مرجع آهنگ فارسی , دانلود , مطالب جالب , سایت سرگرمی , متن های خواندنی , دانلود آهنگ , دانلود ... بازی دو تیم صبای قم و استقلال خوزستان یک یک مساوی شد:پایان: ... پنج شنبه 1394/05/29 ... لیگ برتر جوانان به شرح زیر اعلام شد: دوشنبه 27 مهر 94 پدیده خراسان-نفت .... جام حذفی؛ تراکتور میهمان صبای قم شد/گسترش فولاد میزبان ذوب آهن.
Jun 10, 2015 - سپاهان 3-1 استقلال - گل های بازی (لیگ برتر ایران 93/94 . ... نتایج لیگ برتر ایسنا جدول لیگ برتر فدراسیون بسکتبال ملوان (ویدئو) .... هواداران ... ذوب آهن فصل 94-93 به همه نشان داد که برای خوب بودن الزما نیاز نیست که ستاره ... های رد و بدل ... دانلود گل های بازی پرسپولیس الهلال 29 اردیبهشت 94 .... پانیذ تاکسی مهر.

نتیجه بازی سپاهان صبای قم 2 مهر94 | جستجو | اس ام اس خونه ...

smskhuune.ir/.../نتیجه+بازی+سپاهان+صبای+قم++2+م...
Sep 24, 2015 - خلاصه بازی صبا - سپاهان (دانلود ویدیو) [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید . ... سپاهان 4-2 پرسپولیس / دو شوت، یک پنالتی و یک گل به خودی برای دومین باخت پرسپولیس ... هفته اول لیگ برتر استان از ساعت 17:30 با دیدار تیم های سپاهان خورموج و ابوذر ... راه آهن 18:30 فولاد‌ 2-0 اس.خوزستان 21:00 استقلال 2-0 ذوب آهن 19:20
لیگ برتر (٩۵-١٣٩۴). ۲۹ مهر ۱۳۹۴ (21 Oct 2015). خلاصه بازی ذوب‌آهن و گسترش فولاد · لیگ برتر ... تماشای بازی سیاه‌جامگان و پرسپولیس با مرتضی... حواشی ... هواداران تیم استقلال در دقیقه ۲۴ کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس را تشویق کردند. ... ویدیویی کمیاب از تمام گل ھای ھادی نوروزی ... ۱۲, راه‌آهن, ۹, ۹ ... ۱۵, استقلال اهواز, ۸, ۵.
... سایپا - تراکتورسازی چهارشنبه 29 مهر 1394 16:45 فولاد - صبای قم 16:45 راه‌آهن - نفت تهران 16:45 گسترش فولاد - ذوب آهن 16:45 استقلال خوزستان - استقلال 17:00 پدیده - استقلال اهواز ... دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت صبا فولاد خلیج فارس + جواب ... ادامه بازی های لیگ برتر ... فوتبال:نتایج بازی های هفته هشتم لیگ خلیج فارس.

دربی امید ها را استقلال برد

feedsara-rzb.js-a.com/.../دربی%20امید%20ها%20را%20...
استقلال می بایست در شهر تبریز در برابر تیم خوب گسترش فولاد قرار می ... در هفته 3 بازی های لیگ برتر ، استقلال میزبان تیم ذوب اهن بود این بازی به داوری ... استقلال 2 نفت تهران 1. بازی ... جدیدا همه استقلالی هستن ووقتی تیمشون به استقلال گل میزنه خوشحالی نمیکنن ... گزارش نتیجه زنده بازی استقلال و راه آهن تهران - جمعه 3 مهر 94.

پرسپولیس سپاهان هفته 25 - سایت رسمی معین محروم

moeinmahroom.ir/پرسپولیس-سپاهان-هفته-25/
پرسپولیس در 7 بازی اخیر خود در لیگ 2 صفر فولاد و 2 یک سیاه جامگان را . ... هفته نهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار سیاه جامگان مشهد و ... ساعت : 11:26 :: تاریخ : چهارشنبه, 29 مهر 1394 :: مشاهده خبر ... مهرداد و میلاد محمدی دوقلوهای تیم راه آهن هستند که در بازی برابر استقلال تهران و اهواز ... نتیجه بازی ها ... 8, گسترش فولاد, 8, 0, 12.
وبلاگ استانیها - پخش زنده مسابقات ورزشی - آخرین به‌روز رسانی نظرات: پنجشنبه ... خوشبختانه در سالهای اخیر، شبکه های استانی سیما پخش زنده بازیهای لیگ برتر ... استان تهران مثل راه آهن، نفت تهران در سال 92 و مقابل تیمهای سایپا و استیل آذین در ... تراکتورسازی و گسترش فولاد مقابل تیمهای پرسپولیس و استقلال هم انجام شد و این ...
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان. ... گزارش تصویری دیدارذوب آهن- گسترش فولاد درجام حذفی ... گزارش تصویری بازی ذوب آهن-نفت مسجد سلیمان .... Last Updated on مهر 27 1394 ... آخرین گلی که سبزپوشان اصفهانی در لیگ برتر دریافت کرده اند به هفته چهارم و دیدار با ... گل محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
3 mins ago - دانلود اپلیکیشن اندروید طرفداری ... مطمئنا هفته آینده اینگونه که مقابل استقلال خوزستان بازی کردیم ... البته برای برخی از تیم‌ها که نتیجه نگرفته‌اند بهتر است زیرا تیم‌ها از حال و .... گل ها و خلاصه تمامی بازی های شب اول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ ... ذوب آهن 0-0 گسترش فولاد تبریزنفت تهران 2 - 0 راه آهن؛ موتور نفت ...
مسی در 103 بازی برای آرژانتین، 46 گل به ثمر رسانده اما در هیچ تورنمنت بزرگی با تیم ... منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 9مرداد .... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... گسترش فولاد تبریز – نفت تهران- ورزشگاه اختصاصی گسترش ... چهارشنبه 29 مهر 94

بازی دیروز استقلال و تراکتور

tv.vestidosdenoviachile.com/بازی-دیروز-استقلال-و-...
Sep 27, 2015 - تصاویر بازی تراکتور سازی و استقلال 29 مهر 91 ... آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر 94 04 05 گلهای بازی 46 دقیقه قبل ... تیم فوتبال استقلال مقابل راه آهن ۱۰ نفره متوقف شد و همچنان در صدر جدول است. ... پایان بازی, گسترش فولاد, 0 - 2, استقلال ... برچسب ها:نتیجه بازی امروز پرسپولیس، آخرین نتایج لیگ برتر ...
مسی در 103 بازی برای آرژانتین، 46 گل به ثمر رسانده اما در هیچ تورنمنت بزرگی با تیم ... منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 9مرداد .... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... گسترش فولاد تبریز – نفت تهران- ورزشگاه اختصاصی گسترش ... چهارشنبه 29 مهر 94
1 hour ago - دانلود اپلیکیشن اندروید طرفداری ... طرفداری- تیم های نفت تهران و راه آهن در چارچوب هفته نهم لیگ برتر ... 29)، وحید امیری (73دقیقه)از نفت/ سید حسین کریمی(77دقیقه) راه آهن ... بازی، نفتی ها تمام تلاش خود را برای حفظ این نتیجه انجام می داند و راه آهن از خلق ..... گل زیبای روز (141) - گل زیبای رابی کین برای لس آنجلس ...

هفته نهم لیگ برتر؛/ گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0 - گسترش فولاد 0

www.pajvak.com/.../هفته-نهم-لیگ-برتر-گزارش-زنده...
هفته نهم لیگ برتر؛/ گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0 - گسترش فولاد 0. ... کد خبر: 1276733/1 زمان: 16:52 1394/07/29 بازدید: 342 ... ذوب آهنی ها به دنبال این هسنتد که روند پیروزی هایشان را در بازی مقابل گسترش فولاد هم ادامه دهند. ... سه" در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر ذوب اهن اصفهان و گسترش فولاد درحالی ... گزارش زنده؛ استقلال اهواز 0 - پدیده 0.
نتیجه بازی های هفته 2 لیگ برتر خلیج فارس 15مرداد ... استقلال تهران، سیاه جامگان، سپاهان، ملوان، پرسپولیس، پدیده، راه آهن و فولاد تیم هایی ... از میان 13 گل به ثمر رسیده در بازی های هفته اول لیگ برتر، 5 بار دروازه تیم ها در نیمه اول ... گسترش فولاد تبریز، تراکتور سازی تبریز، نفت تهران و ذوب آهن اصفهان تیم ..... چهارشنبه 29 مهر 94
منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج .... آخرین وضعیت راه آهن قبل از آغاز لیگ (ویدیو) ... گلهای زیبا از رونالدینیو در تمرین فلومیننزه (ویدیو) ... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... گسترش فولاد تبریز – نفت تهران- ورزشگاه اختصاصی گسترش ... چهارشنبه 29 مهر 94
|:|دانلود گل ها و هایلایت های لیگ قهرمانان اروپا(گروه ششم) - Bayern Munich VS Arsenal|:| · |:| دانلود گل ها و هایلایت ... 5:41 pm - 1394/7/29 : نوشته شده در تاریخ. اندازه حروف ... نتیجه نیمه اول ۳ دیدار از هفته نهم لیگ برتر مشخص شد. ... ذوب آهن صفر - گسترش فولاد صفر نفت تهران ... حاشیه دیدار نفت تهران و راه آهن | استقبال کم از دربی تهران!
مسی در 103 بازی برای آرژانتین، 46 گل به ثمر رسانده اما در هیچ تورنمنت بزرگی با تیم ... منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج .... گسترش فولاد تبریز – سیاه جامگان مشهد - ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز ... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... چهارشنبه 29 مهر 94
منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 8مرداد ..... گلهای بنگستون مهاجم جدید پرسپولیس(ویدیو). استقبال ... مربی گسترش فولاد: بازی سختی با سایپا داریم ... آخرین وضعیت راه آهن قبل از آغاز لیگ (ویدیو) ...... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... چهارشنبه 29 مهر 94

نتیجه بازی گسترش فولاد استقلال سه شنبه 24 شهریور 94 ...

www.almaz.ir/.../نتیجه+بازی+گسترش+فولاد+و+است...
Sep 15, 2015 - برنامه مسابقات استقلال در لیگ برتر ایرانزمانمسابقهجمعه - 24 مهر 94 - 16:00پدیده - استقلال چهارشنبه - 29 مهر 94 - 16:45استقلال- اس خوزستاندوشنبه ... به گزارش پارس به نقل از فارس: دیدار تیم های نفت آبادان و استقلال از ساعت 14:40 امروز در ... دانلود بازی مرد آهنی با فرمت JAR یعنی گوشی های جاوا با کیفیتی بالا.
مسی در 103 بازی برای آرژانتین، 46 گل به ثمر رسانده اما در هیچ تورنمنت بزرگی با تیم ... منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 9مرداد .... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... گسترش فولاد تبریز – نفت تهران- ورزشگاه اختصاصی گسترش ... چهارشنبه 29 مهر 94

تیتر روزنامه های ورزشی 29 مهر 1393 - اسپیناد

espinad.com/blog/dariush1350
Aug 3, 2014 - وبلاگ ' من را وارد بازی بچه گانه خودتان نکنید ' به صورت خودکار از .... مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان خوزستان در فصل 94-93 از پنجم مهرماه ..... رفت که دراین بازی تیم نوجوانان فولاد شهرک با مربی گری حمادی با نتیجه 4 ...... که بعد از پیروزی های تیم راه آهن شوش که از بازیکنان مطرح شهرکی استفاده می ...

برنامه کامل بازیهای لیگ برتر 91 92

book.bestnfljerseys2u.com/برنامه-کامل-بازیهای-لیگ-...
صبا - داماش. گهر - نفت تهران. راه آهن- مس. پیکان - فولاد. پرسپولیس - آلومینیوم ... هفته یازدهم 28 و 29 مهر ... استقلال 92 - نتیجه بازی های استقلال - نتیجه بازی های پرسپولیس نتایج فوتبال ملی و ... دانلود گل های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل [15] .... آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران 94-95 [12] ...
نتیجه بازی های هفته 2 لیگ برتر خلیج فارس 15مرداد ... استقلال تهران، سیاه جامگان، سپاهان، ملوان، پرسپولیس، پدیده، راه آهن و فولاد تیم ... از میان 13 گل به ثمر رسیده در بازی های هفته اول لیگ برتر، 5 بار دروازه تیم ها در نیمه اول باز شد. ... استقلال خوزستان، استقلال اهواز، صبا قم، سایپا، گسترش فولاد تبریز، ..... چهارشنبه 29 مهر 94

دانلود فیلم بازی الاهلی امارات نفت تهران 29 شهریور 94

www.iran19.cf/.../دانلود-فیلم-بازی-الاهلی-امارات-نفت... - Translate this page
Aug 22, 2015 - May 6, 2015 - نتیجه بازی الاهلی امارات و تراکتورسازی 15 اردیبهشت 94 ... تساوی پرگل نفت تهران و ملوان در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال . ... دانلود گل های بازی پرسپولیس الهلال 29 اردیبهشت 94 :: متن اهنگ . ... فولاد خوزستان (0) الهلال عربستان (0) السد قطر (6 در بازی با ذوب آهن به ...... امروز : دوشنبه 20 مهر 1394 ...
مسی در 103 بازی برای آرژانتین، 46 گل به ثمر رسانده اما در هیچ تورنمنت بزرگی با تیم ... نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 9مرداد .... فولاد خوزستان - راه آهن - ورزشگاه غدیر اهواز ... گسترش فولاد تبریز – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه یادرگار امام (ره) تبریز ذوب ... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

دانلود

www.king98.ir/
عکس های بازیگران | حوادث | خبر جالب | فال,کینگ98. ... نویسنده : admin, تاریخ : پنجشنبه 23 مهر 1394, امتیاز : ... مسیر کرب و بلا، بدون پایان است. صبا! تو خود را، به صحن مولا، به آن سرا برسان ...... 4بازیگرایرانی ازحوادث تلخ زندگی‌شان می‌گویند. ...... استقلال مقابل راه آهن و ادامه جنجال داوری های این فصل از مهم ترین عناوین روزنامه های ...

برنامه مسابقات استقلال در لیگ برتر ایران

topbux.ir/.../برنامه%20مسابقات%20استقلال%20در%...
میلاد شیخ فخرالدینی با زدن گل اول استقلال برابر تیم نفت نودمین گل لیگ ... با این حال میانگین گل های زده در مسابقات لیگ‌برتر علیرغم گل هایی که در بازی استقلال با نفت به ... برنامه مسابقات استقلال در لیگ برتر ایرانزمانمسابقهجمعه - 24 مهر 94 .... ملوان پدیده ذوب آهن نفت استقلال اهواز گسترش فولاد استقلال تهران راه آهن\da fdkd.
منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها پیکان سقوط کرد، راه‌آهن در لیگ‌برتر ماندنی شد .... هر چند که پرویز مظلومی معتقد است بازی های تدارکاتی نتیجه اش چندان مهم نیست، با این ... کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بعد از اینکه یکی از گل هایش در تمرین روز .... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ... چهارشنبه 29 مهر 94

جام نیوز JamNews برنامه فصل بعد - آرشیو مطالب

wordtech.ir/.../5e2dc1e0bdfb582ba6d650986b1cbabc...
برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر / 11 مرداد آغاز لیگ، 29 اردیبهشت 91 پایان ... قالب های پرسپولیسی قالب های ورزشی فایل های پرسپولیسی دانلود گل های ... 27/1/94. بازی های پرسپولیس. پنجشنبه 27 شهریور راه آهن 1 - 2 پرسپولیس ... نتیجه بازی استقلال. ... نفت آبادان – فجر سپاسی شیرازنفت تهران – مس کرمانمس سرچشمه – فولاد ...

تیم فانتزی فوتبال فانتزی - درباره ی ما

wordtech.ir/.../f08566f7081b923f06b9ceeacf0f51af_...
قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد. ... صبا - داماش. گهر - نفت تهران. راه آهن- مس. پیکان - فولاد. پرسپولیس - آلومینیوم ... 92 - نتیجه بازی های استقلال - نتیجه بازی های پرسپولیس نتایج فوتبال ملی و اروپا ... دانلود گل های تراکتورسازی [12] دانلود گل های سپاهان [14] دانلود گل های ذوب آهن [5] ...
Mar 2, 2015 - خلاصه و گل های بازی پرسپولیس و لخویا قطر | آرزو چت . ... دانلود خلاصه هفته دوازدهم لیگ برتر – پرسپولیس 0-1 سایپا – 29 مهر. خلاصه دیدار کیفیت ...
8 آبان 94 و 27 فروردین 95 ... رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برنامه کامل لیگ برتر بعد از صدور ... استقلال به 11 اسم می رسیم ؛ مردانی که بیشترشان با گل‌های نزده و بازی‌های نکرده و ... پیکان، ملوان، ذوب آهن، استقلال اهواز، تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد و دو .... 14:00 1394/04/29 نتیجه نهایی آدلاید یونایتد 0 - 2 لیورپول.

همه چیز برنامه نتایج و جدول - درباره ی ما

queryha.ir/.../ffb196b13a43ac76cd43650844be1f46_...
هفته 33 لیگ برتر | اولین پایگاه اطلاع رسانی هواداران تیفوسی پرسپولیس ایران ... قالب های پرسپولیسی قالب های ورزشی فایل های پرسپولیسی دانلود گل های ... آخرین بازی ... 27/1/94. بازی های پرسپولیس. پنجشنبه 27 شهریور راه آهن 1 - 2 پرسپولیس ... خوزستان جمعه 11 مهر سپاهان 1 - 0 پرسپولیس سه شنبه 29 مهر پرسپولیس 0 - 1 ...
منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها مهلت نقل‌وانتقالات لیگ برتر تمدید شد .... پیکان/ راه‌آهن – سایپا – زمان و مکان برگزاری بازی متعاقبأ اعلام خواهد شد. ... ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ساعت 19:10 –ورزشگاه فولاد شهر اصفهان .... هر چند که پرویز مظلومی معتقد است بازی های تدارکاتی نتیجه اش چندان مهم نیست، با ..... چهارشنبه 29 مهر 94
پخش زنده آخرین و جدیدترین اخبار, به روز رسانی خودکار اخبار, آخرین اخبار ... استقلال تهران، سیاه جامگان، سپاهان، ملوان، پرسپولیس، پدیده، راه آهن و فولاد تیم هایی ... از میان 13 گل به ثمر رسیده در بازی های هفته اول لیگ برتر، 5 بار دروازه تیم ها در نیمه ... گسترش فولاد تبریز، تراکتور سازی تبریز، نفت تهران و ذوب آهن اصفهان تیم هایی ...